Salata de cartofi cu hering marinat

12 Oct

Nu am mai facut aceasta salata niciodata. Sotul meu a cumparat o cutie cu salata de cartofi si peste marinat din hipermarket. Sincer, mie nu mi-a placut si am zis sa o pregatesc eu. Am adus unele imbunatatiri si sunt foarte mandra de ceea ce a iesit. Eu am facut o cantitate mai mare, pentru ca la mine salatele se termina imediat.

img_0070

Ce ai nevoie

2,5 kg cartofi

500 g hering marinat

200 g masline negre fara samburi

3 cepe potrivite

6-7 linguri maioneza

2 linguri smantana

sare

piper

Cum prepari

Mai intai, am spalat cartofii si i-am pus la fiert in apa cu un praf de sare. Cand au fost gata, i-am scurs de apa, i-am lasat sa se raceasca, i-am curatat de coaja si i-am taiat cubulete. Trebuie taiati marunt, nu ca la salata orientala.

img_0052

Am adaugat peste cartofii taiati pestele scurs de zeama si taiat cubulete, maslinele si ceapa tocata marunt. Am pus si maioneza, sare si piper, dupa gustul meu, si am amestecat. Mi s-a parut destul de compacta si am mai adaugat 2 linguri cu smantana.

img_0053

img_0055

Am introdus vasul la frigider si am lasat-o circa o ora la rece. Este un deliciu, merita sa o prepari. Chiar daca prepari mai multa, o pui in caserole si tine la frigider cateva zile.

 

3 Răspunsuri to “Salata de cartofi cu hering marinat”

  1. Diana 12 Octombrie 2016 la 14:48 #

    Prima data si eu am facut-o la fel ca tine , apoi am mai schimbat cate ceva …. fara maioneza si ceapa , sa nu mai semene asa de izbitor cu salata orientala , dar am adaugat castraveti la otet si ulei de buna calitate . Pestele nu a fost din acela doar marinat , ci afumat/marinat intr-o marinada super (se gaseste la Kaufland in tipla , undeva la un pret de 6 lei). Este o super salata!

    • retetelemarianei 13 Octombrie 2016 la 08:05 #

      Buna Diana. O sa incerc si eu reteta ta. Imi suna foarte bine. Multumesc pentru sugestie. Daca mai ai, te astept sa-mi scrii cu mare drag. Te pup

  2. Ancutza 20 Octombrie 2016 la 12:30 #

    ma tenteaza fac si eu

Lasă un răspuns

