Bruschete cu pastă de ton maruntit in ulei vegetal

16 Sep

Timp de 5 zile, am postat in fiecare zi cate o reteta preparata cu peste din conserva EVA http://www.podravka.ro/produsele/eva/. Astazi am ales pentru voi niste bruschete cu pasta de ton maruntit in ulei vegetal EVA si avocado. http://www.podravka.ro/produs/eva-ton-maruntit-in-ulei-vegetal/. Usor de preparat si absolut delicioase.

img_0011-mica

img_0004-mica
Ce ai nevoie
2 conserve ton maruntit in ulei EVA
4 linguri maioneza
50 g unt
½ lămâie
baghetă
1/2 avocado
capere si avocado pentru decor
sare
piper alb

Cum prepari
Scurgi tonul de ulei si il pui intr-un castronel. Adaugi maioneza, zeama de lamaie, untul moale, pulpa de avocado facuta piure si amesteci energic cu o lingura de lemn. Condimentezi cu sare si piper, dupa gust, si dai pasta la frigider.
Am taiat bagheta felii (nici prea groase, nici prea subțiri) si le-am prajit pe ambele parti intr-o tava antiaderenta, dar fara ulei. Le-am lasat sa se raceasca. Le poti face si in cuptor. Eu nu am avut timp si am ales varianta cea mai usoara.
Am pus pasta de ton pe feliile de paine si le-am decorat cu felii de avocado stropite cu zeama de lamaie si capere. Delicioase!

2 Răspunsuri to “Bruschete cu pastă de ton maruntit in ulei vegetal”

  1. Ancutza 19 Septembrie 2016 la 11:34 #

    la Kaufland se gasesc produse EVA? multumesc si salutari

    • retetelemarianei 26 Septembrie 2016 la 08:06 #

      Buna Ancutza. Sincera sa fiu nu stiu daca se gasesc. Dar in Carrefour le gasesti cu siguranta. Pup

Lasă un răspuns

