Salata de paste cu file de macrou in ulei vegetal

15 Sep

Astazi, a 4-a reteta din saptamana dedicata preparatelor cu peste din conserva EVA http://www.podravka.ro/produsele/eva/. O salata delicioasa si rapida cu file de macrou in ulei vegetal http://www.podravka.ro/produs/eva-file-de-macrou-in-ulei-vegetal/. Merge si la pranz, dar si la cina.

img_0024-mica

img_0004-mica
Ce ai nevoie

200 g paste
200 g mazare la cutie
15-20 masline
2 conserve de macrou in ulei de masline EVA
1 cutie mica porumb (125 g)
1 lingura capere tocate
Pentru dressing
2 linguri iaurt
2 linguri smantana
zeama de la o lamaie
3 linguri ulei de masline
¼ legatura patrunjel verde

Cum prepari

Am pus pastele la fiert in apa cu sare. Le-am lasat circa 8 minute, dupa care le-am pus intr-o strecuratoare, le-am clatit cu apa rece si le-am lasat la scurs.
Am pus pastele intr-un bol, am adaugat macroul, mazarea si porumbul scurse foarte bine de zeama, Au urmat maslinele, caperele tocate, sare, piper, dupa gust, si zeama de la o jumatate de lamaie. Am amestecat foarte bine si am lasat deoparte pana am facut dressingul.
Am amestecat iaurtul cu smantana, zeama de lamaie ramasa, uleiul si putina sare. Am pus dressingul deasupra salatei, am presarat patrunjelul verde tocat marunt si am servit-o. O amesteci cu dressingul in momentul servirii.

Lasă un răspuns

