Minitarte cu pasta de sardine

14 Sep

Saptamana dedicata retetelor cu conserve de peste de 5 stele de la EVA http://www.podravka.ro/produsele/eva/ continua cu niste minitarte cu pasta de sardine http://www.podravka.ro/produs/eva-sardine-in-ulei-vegetal-cu-lamaie/. Se fac rapid si te scot din incurcatura cand ai musafiri neanuntati. Daca nu ai in casa coji de tarte, poti servi pasta pe felii de paine prajita.

img_0001-mica

img_0004-mica
Ce ai nevoie
200 g branza de vaci cremoasa
2 linguri smantana
1 conserva fileuri de sardine in ulei cu lamaie EVA
1 ceapa mica
5 fire patrunjel verde
zeama de la ½ de lamaie
2 linguri gris fiert
1 lingura unt
1 varf de cutit boia iute
10 capere murate tocate
coji de minitarte aperitiv din comert
sare
piper

Mod de preparare
Am pus branza de vaci intr-un blender impreuna cu smantana, untul moale, ceapa tocata, patrunjelul verde tocat, sardinele scurse de ulei si am mixat cateva secunde.
Am pus in blender zeama de lamaie, putina sare si piper, boiaua iute, grisul fiert si am mixat pana am obtinut o crema spumoasa si fina. Daca cumva este prea groasa, mai adaugi putina smantana sau iaurt. La final, am incorporat (dar nu in blender) caperele tocate foarte marunt.
Am umplut cojile de tarte cu crema si le-am ornat cu capere. Le-am presarat cu putina boia iute.

Lasă un răspuns

