Tarta cu ton bucati in ulei de masline

13 Sep

Asa cum va povesteam in postarea de ieri, saptamana aceasta o sa pun in fiecare zi cate o reteta cu peste la conserva EVA http://www.podravka.ro/produsele/eva/. Astazi o tarta delicioasa cu ton bucati in ulei de masline http://www.podravka.ro/produs/eva-ton-bucati-in-ulei-de-masline/.

img_4495

img_0004-mica
Ce ai nevoie
Pentru aluat
130 g faina
1 ou
1 praf de copt
1 praf de sare
3 linguri apa calda
Pentru umplutură
2 conserve de ton bucati in ulei de masline EVA
6 linguri smantana
200 g cascaval
2 oua
1 ardei gras rosu
2 cepe potrivite
3 linguri boabe de porumb dulce din conserva
50 g masline fara samburi
sare
piper
Pentru decor
o jumătate de roşie
câteva felii de măsline

Cum prepari
Pentru aluat, am amestecat oul cu un praf de sare, am adaugat faina cernuta cu praful de copt, apa calda si am framantat un aluat omogen si elastic. L-am intins in foaie, am asezat-o intr-o forma rotunda termorezistenta, l-am intepat cu furculita in mai multe locuri şi l-am copt in cuptorul preincălzit 15 minute.
Între timp, am pus intr-un castron tonul scurs de zeama, am adaugat ceapa taiata marunt, ardeiul taiat cubulete, boabele de porumb, maslinele fara samburi si am amestecat usor. Am condimentat cu sare si piper, dupa gust, si am turnat totul peste blatul semicopt.
Separat, am batut ouale cu smantana, cascavalul ras si am turnat totul peste amestecul cu ton. Am decorat cu cateva jumătati de masline, felii subtiri de rosii si am introdus-o in cuptor pentru circa 40-45 de minute.

Lasă un răspuns

