Scoici gratinate

20 Iun

Aveam aceste scoici de mult timp in congelator. Am mers in vizita la cumnatii mei Mariana si Lilian si, stiind ca si lor le plac foarte mult, am decis sa le pregatesc la ei. Rezultatul a fost unul delicios si nu a mai ramas nimic. Va invit si pe voi sa le pregatiti pentru ca nu o sa va para rau. Pofta buna!


Ce-ti trebuie
1 kg scoici jumatate de cochilie
100 g cascaval
400 g rosii decojite
patrunjel verde
1 telină mica
2 morcovi mici
1 ceapa alba
4 catei usturoi
2-3 frunze busuioc
50 ml ulei de măsline
50 ml vin alb sec
zeamă de lămâie
sare
piper

Cum prepari
1. Am decongelat scoicile prin soc termic. Le-am pus congelate in apa clocotita si le-am lasat maximum 2-3 minute pana carnea lor a devenit ferma. Nu le lasi mai mult, pentru ca se vor întări. Le-am lasat la scurs, le-am asezat pe o tava de aragaz si le-am condimentat cu sare si piper şi le-am stropit cu zeama de lamaie.


2. Am pus uleiul la incins, am adaugat ceapa si usturoiul tocate marunt si am lasat un minut. Am adaugat telina si morcovii date pe razatoarea mica, vinul, 50 ml apă si am lasat pana legumele s-au inmuiat.


3. Am adaugat busuiocul tocat, pulpa de rosii taiata cubulete mici, am condimentat cu sare si piper si am lasat sa scada bine. Am pus patrunjelul tocat marunt si am umplut scoicile cu compozitia rezultata.


4. Am presarat pe fiecare scoica cascaval ras am introdus tava in cuptorul incins pentru 5-10 minute. Le-am servit calde, alaturi de o salata de legume.

5 Răspunsuri to “Scoici gratinate”

  1. Bucataria Cameliei 20 Noiembrie 2012 la 10:07 #

    Wow!!!Multumim doamna Mariana pentru reteta!!!Arata excelent!!!

  2. Monica 20 Noiembrie 2012 la 20:23 #

    La gratar am facut dar la cuptor nu am incercat, pana acum .
    Cu prima ocazie, stiu unde voi cauta reteta, va multumesc !

  3. Caietul cu retete 22 Noiembrie 2012 la 09:54 #

    Ce faine sunt, de mult vroiam sa incerc, am salvat reteta!

Lasă un răspuns

