Tort cu morcovi si crema de branza

18 Apr

Am acceptat provocarea celor de la Dr. Oetker de a prepara un desert de Paste.  M-am gandit la acest tort cu blat de morcovi si crema de branza. Mie mi se pare absolut fabulos. Eu zic ca merita sa-l incercati si sa-l aveti pe masa de Paste

shutterstock_380471140 buna
Ce ai nevoie
Pentru blat
2 cani faina
1 cana zahar
2 lingurite bicarbonat de sodiu
1 lingurita praf de copt
1 lingurita scortisoara

1 pliculet zahar vanilat cu scortisoara Dr. Oetker
1 lingurita sare
200 g ananas
1 cana ulei
4 oua
1 lingura esenta de vanilie Dr. Oetker
3 cani morcov ras mic
Pentru crema
250 g crema de branza
1 pachet unt
1 fiola esenta de vanilie Dr. Oetker
1 1/2 căni zahăr pudră
Pentru decor

200 ml frisca lichida
100 g fulgi de migdale
figurine  din martipan sub forma de morcov

Cum prepari
1. Pentru blat, am amestecat ingredientele uscate intr-un castron mare, am facut o gaura in mijloc si am adaugat ouale batute bine cu uleiul, ananasul taiat cubulete si am omogenizat foarte bine. Am pus morcovul ras si am amestecat bine.

20130408_171258
2. Am impartit aluatul in doua forme de tort imbracate cu hartie de copt si am copt blaturile in cuptorul preincalzit pentru 30-40 de minute, dupa care le lasi sa se raceasca in forme. Trebuie sa treaca proba scobitorii.

20130408_171432

20130408_175113

20130408_183950
3. Pentru crema, am mixat untul la temperatura camerei cu crema de branza si zaharul pudra, iar la final am pus esenta de vanilie.

20130408_184615
4. Am asezat primul blat pe un platou, am intins  crema, am acoperit cu al doilea blat si l-am dat la rece pana am batut frisca lichida.

20130408_184817
5. Am imbracat tortul cu frisca batuta tare, am tapetat marginile tortului cu fulgi de migdale, iar deasupra am asezat morcovii din martipan. Deasupra, in locul morcovilor, poti pune oua de ciocolata. L-am dat la rece pentru cateva ore inainte sa-l servesc.

Lasă un răspuns

