Gătește pe gustul întregii familii

30 Mar

Gătitul este un obicei sănătos, iar gustul autentic al mâncărurilor preparate în casă te cucerește iremediabil. Dacă ai copii, meniul zilnic poate deveni, însă, o adevărată provocare, pentru că cei mici sunt critici exigenți atunci când vine vorba despre gust. Știm că familia se poate transforma uneori într-un juriu nemilos, așa că îți vindem câteva trucuri pentru o masă de nota zece!

pe_gustul_copiilor
Implică-ți copiii în procesul de preparare a mâncării
O plimbare la piață cu cei mici le poate schimba percepția despre alimente, iar bogăția de culori și arome îi va fascina cu siguranță. Dacă îi povestești copilului despre proveniența sau modul de preparare a alimentelor și îl lași să le aleagă singur îi vei stârni interesul și…apetitul. Cere-i părerea atunci când stabilești meniul, lasă-l să te ajute la gătit și roagă-l să se implice în aranjarea mesei sau chiar la servirea acesteia. Copilul va fi curios și mândru să guste din mâncarea pentru care a dat o mână de ajutor.

 

Adaugă arome delicioase
Dacă vrei să îți cucerești întreaga familie, gătește mâncăruri cu gust, colorate și aromate, care să îi atragă și pe copii. Adaugă un pic de Vegeta Naturella oricărui fel de mâncare și bucură-te de aroma incontestabilă a legumelor delicioase. Baza de mâncare poate fi folosită cu supe, fripturi, sosuri și salate, adăugată preparatelor gătite, fierte, prăjite și marinate. Gustul și aroma intensă îi vor face pe cei mici să se lingă pe degete.

Fii un exemplu
Cei mici sunt predispuși să imite comportamentul adulților, așa că trebuie să fii un exemplu în acest sens. Nu consuma alimente pe care nu i le-ai da copilului tău, renunță la snacks-uri, semipreparate sau sucuri artificiale și gătește sănătos, folosind ingrediente naturale. Încearcă Vegeta Naturella, un produs fără adaos de conservanți și monoglutamat de sodiu, fără adaos de arome și coloranți artificiali. Renunță și la dulciurile rafinate, care pot să scadă apetitul dacă sunt consumate în exces. Ai grijă la ce mănânci dacă vrei ca cel mic să adopte un stil de viață echilibrat, cu obiceiuri alimentare sănătoase.

Nu neglija componenta vizuală
Culorile alimentelor sunt un aspect foarte important, iar varietatea și prospețimea direct proporționale cu apetitul. Să nu uităm că alimentele colorate sunt și foarte sănătoase, pe lângă faptul că reprezintă un truc eficient de a-i surprinde și de a le atrage atenția celor mici. O farfurie și o masă frumos aranjate pot stimula apetitul, așa că trebuie să acorzi atenție aspectului mâncării și să creezi un design care să îi convingă și pe cei mai pretențioși membri ai familiei. Dacă ai puțină imaginație, poți să ornezi farfuria într-un mod jucăuș, creând fețe umane sau alte imagini haioase din fructe și legume.

Fă porții mici și optează pentru mâncăruri ușoare
Nu așeza în fața copilului o farfurie plină ochi, pentru că o va respinge instinctiv. Îi va fi mai ușor să accepte o porție mică, care îl va tenta și îi va părea mai apetisantă. Alege mâncăruri nutritive, dar ușor de digerat, precum supele cremă, sufleurile sau piureurile. Dacă vrei să îi oferi adevărate delicatese, presară un pic de Vegeta Naturella, care poate transforma o masă banală într-una de neuitat.

Un răspuns to “Gătește pe gustul întregii familii”

  1. Adela Teban 30 Martie 2016 la 07:50 #

    Gatitul este o pasiune pt mine! Foarte bune sfaturi!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: