Ciuperci umplute cu oua de prepelita

15 Iun

Gina Bradea are pe blogul ei, Pofta buna, http://pofta-buna.com/, un proiect de suflet, Traditie si gastronomie romaneasca: http://pofta-buna.com/traditie-si-gastronomie-romaneasca-2/, care mie mi-a placut foarte mult. A invitat mai multi bloggeri sa participle la acest proiect, iar acestia au primit in dar cate 120 de oua de prepelite, oferite de Mihai Dumitru, care detine Ferma de prepelite japoneze Fundeni- http://ouadeprepelitainbucuresti.com/ro/prima-pagina.html. A doua reteta gatita au fost aceste ciupeci umplute. Aveam mai multe preparate in minte, dar pentru ca am avut o sumedenie de probleme si timpul nu mi-a permis, am ales acest preparat simplu si gustos. Va multumesc din suflet dragii mei!

Si tu poti castiga 120 de oua daca participi la concursul organizat de Gina. Mai multe detalii gasesti aici http://pofta-buna.com/concurs-traditie-si-gastronomie-romaneasca/

IMG_0019

Ce ai nevoie

11 ciuperci mari Champignon

1 legatura ceapa verde

2 linguri ulei

22 oua de prepelita

1 varf de cutit oregano uscat

sare

piper

Cum prepari

Mai intai, am scos coditele ciupercilor, le-am spalat bine si le-am pus la scurs.

Am pus uleiul intr-o tigaie mare si cand s-a incins am adaugat ceapa verde si coditele ciupercilor tocate marunt. Am lasat pana a scazut zeama lasata de ciuperci, am condimentat cu oregano, sare si piper, dupa gust, si am oprit focul.

Am uns un vas de yena cu putin ulei, am asezat ciupecile si le-am umlut cu compozitia obtinuta. Le-am introdus in cuptorul incins pentru 30 de minute.

Am scos ciupercile din cuptor, am pus deasupra fiecareia cate doua oua de prepelita si le-am introdus din nou la cuptor pentru 5 minute.

Lasă un răspuns

