Din poză în farfurie – proiectul digital Coca-Cola care încurajează mesele în familie

7 Apr

Coca-Cola România continuă campania Hai Să Mâncăm Împreună cu un proiect digital inovativ, prin care mamele pot afla reţetele preferate ale tinerei generaţii. Iniţiativa Din Poză în farfurie îşi doreşte să apropie membrii familiei pornind de la un obicei tot mai des întâlnit astăzi – acela de a publica pe reţelele de socializare fotografii cu preparate culinare inedite, diferite de cele pe care le aleg în mod obişnuit.

Teodora Rogobete – blogger culinar la Teo’s Kitchen.ro – se alătură mişcării în calitate de ambasador şi dezvăluie consumatorilor reţetele din spatele preparatelor postate pe Facebook sau Instagram sub hashtagul #HaiSăMâncămÎmpreună.

Vizual Din Poza in Farfurie

“Deşi suntem din ce în ce mai prezenţi pe mediile digitale, găsim tot mai rar timp pentru a fi în compania celor dragi. Programul zilnic foarte încărcat sau distanţa fizică faţă de cei dragi sunt motive care ne împiedică să luăm mai des masa în familie. Prin acest proiect, ne dorim să oferim soluţii adaptate acestei realităţi, care să contribuie, în acelaşi timp, la o apropiere între membrii familiei”, declară Miruna Smeureanu, Public Affairs and Communication Manager Romania & Moldova

Proiectul Din poză în farfurie va avea o secţiune dedicată pe blogul www.teoskitchen.ro, unde cititorii pot găsi trei reţete noi pe săptămână. Cu ajutorul Teodorei Rogobete, fotografiile publicate sub hashtagul #HaiSăMâncămÎmpreună se vor transforma în noi surse de inspiraţie pentru mamele care vor să-şi surprindă familia cu preparatele preferate.

“Dincolo de pasiunea de a găti, întotdeauna simţim provocarea de a pregăti un preparat care să fie pe placul tuturor din familie. De fapt, este felul nostru de a ne exprima bucuria de a-i avea pe cei dragi la masă, iar mesele în familie sunt un prilej de a păstra acea legătură unică care defineşte fiecare familie. Este important să nu uităm cât de bine ne simţim unul în compania celuilalt, iar în calitate de mamă preţuiesc şi mai mult aceste momente”, spune Teodora Rogobete, Ambasador al campaniei

Desfăşurată pe tot parcursul acestui an, noua ediţie a campaniei Hai Să Mâncăm Împreună beneficiază de un mix de comunicare care include spoturi TV, panouri outdoor, evenimente de PR, proiecte digitale şi activări speciale pentru consumatori.

#HaiSaMancamImpreuna a fost prima campanie de Live Twitting dezvoltată în România, premiată Golden Drum la categoria Direct Campaigns în anul 2013.
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa http://www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa http://www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: