Placinta de spanac cu branza de oaie

27 Mar

Imi place spanacul in combinatie cu branza si de aceea de cate ori am ocazia fac o placinta. Se prepara usor si este foarte gustoasa. Daca o prepari, o sa primesti numai laude pentru ea. Iti iese o tava mare. Eu am folosit o tava achizitionata de pe www.yena.ro.

IMG_0026
Ce ai nevoie
1 pachet foi de placinta
1 kg spanac congelat

700 g branza de oaie
5 oua
5 linguri smantana
2 cepe
4 linguri gris Arpis
100 ml ulei
Pentru uns
2 linguri smantana
2 oua

Cum prepari
Pentru ca branza era foarte sarata, am pus-o la desarat in apa cateva ore, dupa care am sfaramat-o.
Am decongelat foile de placinta si spanacul, dupa care l-am scurs bine si l-am amestecat cu ceapa tocata marunt si grisul.

IMG_0003
Separat, am amestecat branza cu ouale si smantana si am pus totul peste spanac. Am omogenizat bine.

IMG_0001

IMG_0005
Am uns o tava de 40×32 cm cu unt si am asezat in ea 4 foi de placinta unse fiecare cu ulei, am intins jumatate din compozitia cu spanac, am pus alte 4 foi unse cu ulei, restul de compozitie si la final 4 foi unse.

IMG_0007
Am introdus tava in cuptorul incins pentru 40 de minute, la foc mic, dupa care am scos-o si am intins deasupra ouale batute cu smantana. Am mai dat-o la cuptor pentru 15 minute.

IMG_0014

IMG_0015

3 Răspunsuri to “Placinta de spanac cu branza de oaie”

  1. Nicoleta 28 Martie 2015 la 16:55 #

    Mary si spanac proaspat, cat trebuie, tot un kg? Cred ca este foarte gustoasa si eu am niste branza sarata in frigider si cred ca am gasit solutia sa o consumam! Pupici!

    • retetelemarianei 30 Martie 2015 la 07:46 #

      Buna Nicoleta. Da, tot 1 kg, dar sa fie curatat. Doar frunzele. Daca iei 1 kg cand il cureti iti ramane mult mai putin.
      Pup si eu

  2. Lubita 28 Martie 2015 la 17:14 #

    Nu am facut asa ceva dar cred ca-i tare buna placinta asta!
    Pup draga mea si weekend minunat!

Lasă un răspuns

