Tort Trio Chocolate

20 Feb

Acest tort il fac a treia oara, dar pana acum nu am reusit sa fac pozele la pasi. Este fabulos! Usor si delicios! Am scris foarte mult la preparare pentru a intelege foarte bine, dar nu-ti ia mult timp sa-l pregatesti. Iti doresc Pofta buna!

IMG_0038
Ce ai nevoie
Pentru blat
3 oua
3 linguri zahar
3 linguri faina
3 linguri ulei
2 linguri rase cacao
coaja rasa de la o portocala
Pentru crema de ciocolata neagra
250 g ciocolata neagra
250 ml frisca lichida
1 pliculet gelatina
Pentru crema de ciocolata cu lapte
250 g ciocolata cu lapte
250 ml frisca lichida
1 pliculet gelatina
Pentru crema de ciocolata alba
250 g ciocolata alba
250 ml frisca lichida
1 fiola esenta de vanilie
1 pliculet gelatina
Pentru decor
1 lingura cacao
putina ciocolata alba rasa

Cum prepari
Pentru blat, am batut albusurile spuma tare cu un praf de sare, am adaugat zaharul si am batut pana s-a topit. Am adaugat treptat galbenusurile mixate in prealabil cu uleiul, coaja de portocale, mixand continuu. La final am pus faina cernuta cu pudra de cacao si am amestecat usor, cu o lingura de lemn, de jos in sus.

IMG_0006

Am turnat aluatul intr-o forma de tort de 28 cm diametrul cu pereti detasabili unsa si tapetata. Am nivelat si am introdus-o in cuptorul preincalzit, la foc mic, pentru circa 20-30 de minute. Lasi blatul sa se raceasca, dupa care il scoti din forma, speli si stergi forma si asezi blatul la loc.

IMG_0007

IMG_0008
Pentru crema de ciocolata neagra, intr-un castronel am pus gelatina la inmuiat cu putina apa rece. Am pus 100 ml frisca lichida pe foc, am lasat sa dea in clocot, am dat-o deoparte si am pus ciocolata neagra rupta bucatele. O poti da si pe razatoare. Am amestecat pana s-a topit, am omogenizat si am lasat sa se racoreasca.

IMG_0009
Am introdus gelatina in cuptorul cu microunde pentru jumatate de minut, am adaugat-o peste compozitia de ciocolata si am omogenizat. Am batut tare frisca lichida ramasa (150 ml ), am adaugat ciocolata neagra si am omogenizat.

IMG_0010

IMG_0011

Am turnat crema peste blat si am dat forma la rece pana am pregatit crema de ciocolata cu lapte.

IMG_0012
Pentru crema de ciocolata cu lapte, intr-un castronel am pus gelatina la inmuiat cu putina apa rece. Am pus 100 ml frisca lichida pe foc, am lasat sa dea in clocot, am dat-o deoparte si am pus ciocolata cu lapte rupta bucatele. Am amestecat pana s-a topit, am omogenizat si am lasat sa se racoreasca.
Am introdus gelatina in cuptorul cu microunde pentru jumatate de minut, am adaugat-o peste compozitia de ciocolata si am omogenizat. Am batut tare frisca lichida ramasa (150 ml ), am adaugat ciocolata cu lapte si am omogenizat.

IMG_0013

Am turnat crema peste stratul de ciocolata neagra si am dat forma din nou la rece pana am pregatit crema de ciocolata alba.

IMG_0014
Pentru crema de ciocolata alba, intr-un castronel am pus gelatina la inmuiat cu putina apa rece. Am pus 100 ml frisca lichida pe foc, am lasat sa dea in clocot, am dat-o deoparte si am pus ciocolata alba rupta bucatele si esenta de vanilie. Am amestecat pana s-a topit, am omogenizat si am lasat sa se racoreasca.
Am introdus gelatina in cuptorul cu microunde pentru jumatate de minut, am adaugat-o peste compozitia de ciocolata si am omogenizat. Am batut tare frisca lichida ramasa (150 ml ), am adaugat ciocolata alba si am omogenizat.

IMG_0015

IMG_0016

Am turnat crema peste stratul de ciocolata cu lapte, am nivelat si am dat tortul la rece pana s-a intarit, cel putin 3 ore. De preferat este sa-l tii peste noapte.

IMG_0018
Am desfacut usor inelul formei, am presarat deasupra cacao si putina ciocolata alba. Cand tai tortul introduci lama cutitului in apa calda.

IMG_0023

IMG_0024

2 Răspunsuri to “Tort Trio Chocolate”

  1. Maria 20 Februarie 2015 la 11:51 #

    Intr-adevar fabulos ! Usor si delicios ! Arata de milioane !

Lasă un răspuns

