Pui cu sos de soia si ghimbir

16 Feb

Am mai facut puiul asta, dar mereu eram pe fuga si nu reuseam sa fac poze. De data asta am reusit si va impartasesc si voua reteta. Delicios! Ma scuzati, dar la orez am uitat de poze. Graba strica treaba.

IMG_0029
Ce ai nevoie
1 piept de pui
2 pulpe
4 linguri sos de soia
3 linguri otet balsamic
1 lingura cu varf de miere
1 lingurita ghimbir proaspat ras sau pudra de la Kotanyi
2 linguri ulei
1 varf de cutit piper macinat
Pentru garnitura
250 g orez cu bobul lung
1 ceapa
2 linguri unt
1 lingurita curry Kotanyi
sare

Cum prepari
Am dezosat pulpele si pieptul de pui si am dat deoparte pielea, dupa care le-am taiat cubulete. Le-am pus intr-un castron, am adaugat sosul de soia, otetul balsamic, mierea si ghimbirul. Am amestecat bine  si am dat la rece pentru o ora.

IMG_0019

IMG_0020

Cat tip carnea a stat la marinat, am pregatit orezul. Am topit untul intr-o craticioara, am pus ceapa tocata marunt si am lasat cateva minute. Am adaugat orezul spalat si scurs, curry si am amestecat. Am pus 3 cani de apa clocotita, am condimentat cu putina sare si am introdus cratita in cuptorul incins pentru 30 de minute.
Am incins uleiul intr-o tigaie, am pus carnea cu tot cu sos si am lasat pana a scazut sosul si carnea s-a caramelizat usor.
IMG_0021
Am servit puiul cu garnitura de orez, Delicios!

2 Răspunsuri to “Pui cu sos de soia si ghimbir”

  1. Monica 16 Februarie 2015 la 13:21 #

    Miere de albine, ghimbir, ulei de masline–exact ce ne trebuie pe o vreme ca aceasta ! Reteta e binevenita si de folos !

Lasă un răspuns

