Chiftele cu sos de maioneza

13 Feb

Este un preparat care ii place foarte mult baiatului meu. Daca-l intreb ce sa-i mai fac de mancare, el imi raspunde: chiftele cu maioneza. Daca ar fi dupa el, le-as face in fiecare saptamana. Va invit si pe voi sa le preparati si o sa vedeti cat de bune sunt.

IMG_0021

Ce ai nevoie

1 kg carne tocata amestec
3 felii paine
100 ml lapte pentru inmuiat painea
1 ceapa
2 oua
2 catei usturoi
sare
piper

Pentru sos

1 galbenus fiert

1 galbenus crud

1 lingurita mustar

2 lingurite zeama de lamaie

300 ml ulei

3 cepe potrivite

2 linguri otet

sare

piper

Cum prepari

Am amestecat carnea tocata cu painea inmuiata si stoarsa bine, cu ouale, usturoiul pisat, ceapa data pe razatoarea mare, sare si piper. Am omogenizat bine compozitia. Am format chiftelute rotunde si le-am dat prin faina.

IMG_0002

Am  prajit chiftelele in ulei incins, le-am scos pe prosoape absorbante si le-am lasat sa se raceasca. Chiftelele le poti coace la cuptor, pe hartie de copt, 30 de minute.

IMG_0004

Pentru maioneza am amestecat galbenusul fiert cu cel crud, mustarul si am facut o maioneza, adaugand treptat uleiul si la final zeama de lamaie.

IMG_0006

Am tocat 3 cepe marunt, am adaugat otetul, am frecat-o in maini si am lasat-o circa 30 de minute sa se marineze.

IMG_0005

Am lasat chiftelutele sa se raceasca, le-am pus peste maioneza si am amestecat. Am adaugat ceapa marinata stoarsa, sare si piper si am amestecat din nou.

IMG_0007

Un răspuns to “Chiftele cu sos de maioneza”

  1. Ana C. 13 Februarie 2015 la 14:16 #

    buna de tot! la noi se face la sarbatori ornata ca si salata de boeuf salutari si pregateste retete pentru postul care se apropie!

Lasă un răspuns

