Prajitura cu branza si cacao

16 Ian

Sotul meu a zis ca este placinta cu branza. Eu spun ca este o prajitura delicioasa cu branza. Si combinatia cacao cu branza este foarte potrivita. Daca o prepari, astept parerea ta. Ce este, placinta sau prajitura?


Ce-ti trebuie
Pentru blat
5 oua
1 cana zahar
1 cana jumatate de lapte
4 linguri cacao
1 esenta de rom
1 pliculet praf de copt
20 linguri faina
Pentru amestecul de branza
1 kg branza de vaci
4 oua
200 g zahar
2 linguri faina
1 fiola esenta de vanilie
coaja de la o lamaie
Pentru glazura
100 g ciocolata de menaj
50 ml frisca lichida
4 linguri nuca de cocos pentru decor

Cum prepari
1. Am batut albusurile spuma tare cu zaharul si un praf de sare. Am adaugat galbenusurile, unul cate unul, am turnat laptele, esenta de rom si praful de copt. Am incorporat faina si cacaua treptat.


2. Branza am scurs-o bine si am mixat-o cu ouale, zaharul, coaja de lamaie, esenta de vanilie si faina.


3. Am imbracat o tava dreptunghiulara cu hartie de copt si am turnat trei sferturi din aluat. Am luat cu lingura din compozitia de branza si am pus peste aluat din loc in loc. Am acoperit cu aluatul ramas si am introdus-o in cuptor pentru circa o ora, la foc mic.


4. Am lasat-o sa se raceasca in tava, am scos-o si am desprins hartia de copt.


5. Am amestecat ciocolata rupta bucati cu frisca lichida si am topit-o pe baie de aburi. Am turnat glazura peste prajitura, am presarat nuca de cocos si am lasat-o sa se raceasca. Am taiat-o bucati si am servit-o.

12 Răspunsuri to “Prajitura cu branza si cacao”

  1. ancutza 10 August 2011 la 08:15 #

    SALUTARI MARIANA
    DAR NU PUNEM TOATA COMPOZITIA DE BRANZA? de ce doar din loc in loc?

    • retetelemarianei 10 August 2011 la 08:52 #

      Buna Ancutza. Se pune toata compozitia. Din loc in loc pentru a iesi si spatii de aluat printre branza . Si oricum nu poti sa o intinzi.

  2. Laura 11 August 2011 la 12:52 #

    Delicioasa!

  3. sanda 15 August 2011 la 19:21 #

    cred ca este extraordinar de buna!O reteta de nota 10.Maine vreau sa o fac si eu .Scumpa mea,am sa-ti spun cum a iesit.

  4. Miss Marple 17 Noiembrie 2012 la 18:31 #

    Buna Mariana,

    tava in care ai facut, ce dimensiuni are?

    Mersi pentru raspuns,
    Miss Marpel

    • retetelemarianei 19 Noiembrie 2012 la 10:29 #

      Buna. Am facut prajitura intr-o tava de 35×28 cm. Merge sa o faci si in cea de aragaz, dar o sa iasa mai putin inalta. Pup si spor

      • Miss Marple 19 Noiembrie 2012 la 22:01 #

        Mie mi-a placut asa cum ti-a iesit tie (inaltimea), de aia am intrebat.

        Mersi foarte mult,
        Miss Marple

  5. cami 28 Martie 2014 la 23:34 #

    eu acum am bagat prajitura in cuptor. 🙂 speram sa iasa. a ta arata super

    • cami 2 Aprilie 2014 la 15:57 #

      a iesit super aceasta prajitura
      Sa stiti ca e foarte pufoasa si gustoasa
      multumesc pentru reteta!

      • retetelemarianei 4 Aprilie 2014 la 07:16 #

        Cu mare drag Cami. Ma bucur ca ti-a placut. Pupici dulci si te mai astept pe blogul meu.

  6. Nicoleta 30 Octombrie 2014 la 18:16 #

    la sfarsitul saptamanii o fac si eu si iti spun ce este, dar stiu sigur ca este o bunaciune…hahahaha, Pupici Mary!

Lasă un răspuns

