Ficatei pane cu sos de smantana

16 Ian

Ficatei de pui la tigaie, cu orez… Ce-ai zice daca a-i incerca sa-i pregatesti pane cu un sos de smantana. Este a treia oara cand ii prepar si imi plac foarte mult.

IMG_0022
Ce ai nevoie
700 g ficatei
400 g smantana
2 linguri unt
8 linguri faina
2 oua
2 catei usturoi
sare
piper
½ legatura patrunjel verde
ulei pentru prajit

Cum prepari
Mai intai, am spalat ficateii, i-am curatat de pielite si i-am asezat pe prosoape de hartie. Am pus faina pe o farfurie si am tavalit ficateii.

IMG_0012

IMG_0014
Am facut un aluat ca pentru clatite din doua oua batute cu 4 liguri de faina si putina apa. Poti pune in loc de apa bere. Eu nu am avut. Am condimentat aluatul cu sare si piper. Am trecut ficateii prin aluat si i-am rumenit bine pe ambele parti in ulei incins. I-am scos pe prosoape absorbante. Daca nu-i rumenesti bine, vor ramane cruzi.

IMG_0013

IMG_0015

IMG_0016
Pentru sosul de smantana, am topit untul intr-o craticioara, am pus 1 lingura cu varf de faina si am amestecat. Am adaugat smantana, amestecand continuu ca sa nu se taie. Lasi sa dea in cateva clocote, condimentezi cu sare si piper, opresti focul si pui usturoiul pisat si patrunjelul tocat marunt.

IMG_0017

IMG_0018

IMG_0020
Servesti ficateii cu sosul deasupra. Sunt deliciosi!

4 Răspunsuri to “Ficatei pane cu sos de smantana”

  1. geladumi 31 Ianuarie 2014 la 22:53 #

    De cand tot zic sa mai fac si eu niste ficatei pane, Mariana! Acum o sa-i fac si cu sos de smantana!

    • retetelemarianei 3 Februarie 2014 la 14:26 #

      Gela, mie imi plac foarte mult. Eu nu ma omor dupa ficat in general, dar asa il mananc foarte bine. Pupici

  2. gabi gabriela 11 Martie 2015 la 13:53 #

    Interesantă combinatie!

Lasă un răspuns

