Budinca din cozonac

5 Ian

Imi ramasese o jumatate de cozonac. M-am gandit sa fac o budinca, care a iesit foarte buna. Aceasta budinca o poti face si cu paine, iar intre straturile de paine poti pune dulceata de gutui sau mere taiate cubulete.

IMG_0007
Ce ai nevoie
½ cozonac mare
600 ml lapte
5 oua
4 linguri zahar
esenta de vanilie
putin unt pentru uns vasul

Cum prepari
Am uns un vas cu unt. Am taiat cozonacul in 4 felii si le-am asezat una peste alta in vas.

IMG_0002
Am batut cu un tel ouale cu zaharul, am turnat laptele, putina esenta de vanilie si am omogenizat.

IMG_0001
Am turnat amestecul peste cozonac, am lasat sa se inmoaie si am apasat cu o lingura pentru ca laptele sa acopere cozonacul.

IMG_0004
Am introdus vasul in cuptorul preincalzit pentru circa 45 de minute. Trebuie sa se rumeneasca frumos deasupra. O poti servi cu dulceata deasupra sau simpla.

IMG_0006

2 Răspunsuri to “Budinca din cozonac”

  1. Maria 5 Ianuarie 2015 la 12:19 #

    La multi ani, Mariana ! Ma uit la cozonac si vad ca arata tare bine ! Si budinca rezultata cred ca e o bunatate ! Recent am aflat si de o prajitura care se poate face cu felii de cozonac ramse de la sarbatori;mi-aduc aminte ca avea crema de vanilie intre felii si deasupra prajiturii. E bine ca avem variante, ar fi pacat sa se iroseasca bunatate de cozonac, facut cu destula truda !

  2. Monica 11 Ianuarie 2015 la 17:45 #

    Ce buna ar fi acum o portie de budinca !!

Lasă un răspuns

