Gogosari in otet

17 Sep

Este o reteta de gogosari dulci-acrisori care se face foarte usor. Ii fac in fiecare an si sunt foarte apreciati. Merita sa-i preparati!

shutterstock_37511290
Ce ai nevoie
3 kg gogosari curatati de cotoare
500 ml otet
250 g zahar
1 lingura rasa de sare grunjoasa
boabe de mustar
boabe de piper
3 morcovi

Cum prepari
Am pus gogosarii spalati si curatati de cotoare intr-un lighean mai mare impreuna cu sarea, zaharul si otetul. Am adaugat rondele de morcovi, am amestecat, am acoperit cu un prosop si i-am lasat 24 de ore. Am mai amestecat din cand in cand. Cred ca de 4-5 ori in cele 24 de ore.
Dupa 24 de ore am asezat gogosarii si rondelele de morcovi in borcane sterilizate cu zeama lasata, cu boabe de mustar si piperr, le-am inchis ermetic si le-am asezat pe tava aragazului. Le-am introdus in cuptor, am aprins focul si le-am lasat 5 minute din momentul in care lichidul a inceput sa fiarba. Am stins cuptorul si le-am lasat sa se raceasca in cuptor.

3 Răspunsuri to “Gogosari in otet”

  1. anca 17 Septembrie 2014 la 13:38 #

    multumim….interesanta si usor de facut mai ales pentru cele care stau rau cu timpul.

  2. NICA Mihaela 19 Noiembrie 2014 la 20:25 #

    Noi am pus deja murături a mai rămas a mai rămas cele care nu sau preparat deoarece nu mai avem timp nici de prepararea mîncărurilor.De ce avem mar probleme cu domni –
    şoara noastă. Este în clasa aVI-aA, şI vreau să vă spun că nu mai avem timp nici pentru gătit. Asta este.
    Aici îmi iau rămas bun de la d-ră şi dacă nu osă ne mai auzim pe Net
    Vă sun ,, UN CRĂCIUN Frumos şi Darnic”!

Lasă un răspuns

