Ostropel de pui ca la mama acasa

21 Aug

Imi place foarte mult ostropelul si fac mai multe retete. De data asta va ofer o reteta cu pui, simplu, gustos…

IMG_0031

Ce ai nevoie

10 aripioare de pui

1 ceapa rosie

5 catei usturoi

2-3 linguri ulei

5 rosii

1 lingura faina

½ lingurita busuioc uscat

sare

piper

Cum prepari

Am curatat aripioarele de pui, le-am spalat, le-am uscat cu prosoape absorbante si le-am pus la prajit in uleiul incins. In momentul in care s-au albit am pus ceapa tocata marunt, putina apa si am lasat doua minute.

IMG_0005

IMG_0007

Am adaugat rosiile date pe razatoarea mare, am acoperit cu apa si am lasat sa fiarba pana cand carnea a fiert.

IMG_0008

Am diluat faina in putina apa rece si am pus-o peste sos. Am condimentat cu busuioc, sare si piper si am mai lasat pe foc cateva minute. Am pus usturoiul pisat, am acoperit vasul cu un capac si am lasat sa se intrepatrunda aromele 5 minute.

IMG_0011

Mie imi place cu marar, dar nu am pus, deoarece baiatului meu nu-i place. L-am servit cu mamaliguta calda.

 

10 Răspunsuri to “Ostropel de pui ca la mama acasa”

  1. anca 22 August 2014 la 10:31 #

    multumiri!!!!urmeaza sa-l fac curand!salutari si urari de bine!

  2. 8in8 22 August 2014 la 12:53 #

    Blog fantastic
    Multumesc
    ……………………..
    http://www.8ii.in

  3. anca 25 August 2014 la 12:17 #

    dispun de un cas de branza de vaci de 3,5 kg ce pot face cu el ?in afara de plainta cu branza te rog o idee
    multumesc
    l-am primit de la rudele de la tara

  4. Maria 25 August 2014 la 18:27 #

    Uitasem reteta, multumesc de postare. Arata tare bine !! Ai mei nu agreeaza busuiocul, asa ca eu pun cimbru verde.Reteta e bine-venita, mai ales acum cand gradinile sunt pline de rosii.

    • retetelemarianei 26 August 2014 la 08:03 #

      O sa incerc si cu cimbru, nu am facut niciodata. Te pup Maria si te mai astept cu o reteta si pentru revista.

  5. Iancu Lubita 26 August 2014 la 07:50 #

    Mmmm,ce-mi place ostropelul!!chiar mi-ai adus aminte de reteta mamei iar eu nu am facut de foarte mult timp asa ceva!!pup Mariana si multumesc de retete,sunt minunate!!

    • retetelemarianei 26 August 2014 la 08:04 #

      Te pup Lubita. Si tu faci lucruri senzationale. Te mai astept si pe tine cu o reteta la revista. Pup

Lasă un răspuns

