CASTIGATORI CONCURS SOLARIS

19 Aug

 Dragele mele,

Am extras castigatoarele Concursului organizat de blogul meu si Solaris. Acestea sunt:

LAZAR ANDRADA HERMINA

DYA NUTIU

BIANCAROGOVEANU

Cele trei castigatoare vor primi cate un cos cu produse sanatoase de la Solaris. Le rog pe castigatoare sa trimita e-mail cu datele de contact si adresa pe mariana.robescu@gmail.com.Cos 1

7 Răspunsuri to “CASTIGATORI CONCURS SOLARIS”

  1. Lazar Andrada Hermina 19 August 2014 la 13:46 #

    Super….Multumesc mult!!!

  2. Lazar Andrada Hermina 19 August 2014 la 13:47 #

    Chiar de ziua mea!!!! Asta da cadou!

    • retetelemarianei 19 August 2014 la 15:22 #

      La multi ani Andrada. Ma bucur ca ti-am putut face o bucurie. Sa fii sanatoasa si fericita!

  3. dya nutiu 19 August 2014 la 15:31 #

    multumesc mult!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. dya nutiu 19 August 2014 la 15:46 #

    pot trimite si de pe yahoo.com eu doar asa am maill

  5. biancarogoveanu 20 August 2014 la 11:49 #

    Multumim tare mult !

Lasă un răspuns

