Fursecuri cu quinoa

22 Iul

O reteta de fursecuri gustoase si sanatoase. Am incercat sa prepar aceste delicii aproape numai cu produse Solaris – Belsug din natura. Eu le apreciez foarte mult pentru ca sunt foarte sanatoase. Iata ce a iesit!

IMG_0047

Ce ai nevoie
2 cani faina integrala Solaris
1/4 cană quinoa Solaris
1 lingurita praf de copt
1/4 linguriță de sare
1/4 cana ulei de cocos Solaris
3/4 cană de zahăr brun melasa Solaris
1 banana coapta facuta piure

100 g unt

2 oua
2 lingurite esenta de vanilie
100 ml lapte
3/4 cană fulgi de nucă de cocos Solaris
1/2 cana merisoare uscate Solaris

Cum prepari

Intr-un bol, am amestecat faina cu quinoa, praful de copt si sarea.  Intr-un castron mai mare, am amestecat cu mixerul uleiul de cocos, untul și zahărul brun.

 

IMG_0040

Am adaugat peste unt piureul de banane, ouale, laptele, esenta de vanilie si am omogenizat. Am adaugat amestecul uscat si am amestecat. La final, am pus fulgii de cocos si merisoarele. Daca aluatul iese prea gros, mai adaugi lapte.

IMG_0041

Am luat din aluat cu mana si am format bilute, le-am aplatizat si le-am asezat pe o tava cu hartie de copt. Le-am introdus in cuptorul incalzit pentru 25 de minute. Cand incep sa se rumeneasca pe fund sunt gata.

IMG_0042

Le-am lasat sa se raceasca putin in tava, le-am desprins si le-am pus la racit.

Un răspuns to “Fursecuri cu quinoa”

  1. Claudia 22 Iulie 2014 la 15:36 #

    Foarte interesanta ideea ta de a folosi quinoa pentru a face biscuiti. Cred ca sunt tare buni🙂

Lasă un răspuns

