Creier pane

21 Iul

Nu am mai facut de mult timp creier pane. Cand am fost la cumparaturi am vazut creier proaspat foarte frumos si am zis, gata, astazi fac si creier pane. Este foarte bun alaturi de un sos de smantana cu usturoi si chiar cu o salata de rosii, de ce nu?

IMG_0011
Ce ai nevoie
1 kg creier de porc proaspat
3 oua
200 ml apa minerala
1 lingurita mustar
10 linguri faina
sare
piper
faina pentru tavalit
ulei pentru prajit

Cum prepari
Am spalat creierul si l-am pus la fiert in apa clocotita cu sare pentru 10 minute. L-am pus intr-o strecuratoare, l-am lasat sa se scurga si sa se raceasca.

IMG_0001
Am batut intr-un castron ouale cu un tel, am pus apa minerala si am omogenizat. Am adaugat faina si am batut bine. Am condimentat cu sare si piper.

IMG_0002
Am tavalit bucatile de creier prin faina, le-am trecut prin compozitia de ou si le-am pus in ulei incins. Le-am rumenit pe ambele parti si le-am scos pe servetele absorbante.

IMG_0003

IMG_0005

IMG_0006

2 Răspunsuri to “Creier pane”

  1. anca 22 Iulie 2014 la 12:44 #

    delicios !!! si usor de pregatit!
    Te pup .te urmaresc cu drag si invat de la tine!

Lasă un răspuns

