Mic-dejun sănătos cu Solaris

7 Iul

Micul-dejun este, asa cum ştim deja, cea mai importantă masă a zilei. După somn, organismul are nevoie de o masă săţioasă, de energie și substanțe nutritive.
Am primit provocarea  Solaris  la leapsa „Incepe ziua cu Solaris!” si nu puteam sa nu accept, stiind ce produse extrordinare au. Mai jos, am pregatit un mic-dejun sanatos pentru voi, care cu siguranta o sa va placa, si o sa va dau si cateva date despre mic-dejunul Kollath.

IMG_0022

Profesorul Werner Kollath, dietetician și doctor în medicină, a descoperit o metodă excepțională de a face grâul digerabil, fără niciun fel de prelucrare. Se păstrează astfel proprietățile curative ale grâului, iar acest mic-dejun oferă un aport energetic complex. Grâul în formă crudă este greu de digerat. Dr. Kollath a decis să înmoaie peste noapte grâul integral măcinat într-un vas de sticlă sau lut. În acest proces se folosește doar apă, rezultând un amestec semiferm, plin de enzime benefice celulelor. Aşa a apărut dejunul Kollath, o alternativă la alimentele procesate termic sau chimic pe care le consumăm la primele ore ale zilei.

Dejunul Kollath Solaris există în trei variante: cea cu fructe deshidratate, cu goji și pin, precum și cu alune.

Ce ai nevoie
1 pungă mic-dejun Kollath cu goji si pin
150 ml iaurt simplu (eu am folosit grecesc)
1 lingură zahăr brun melasă Solaris
1 nectarină
1 vârf de cuțit scorțișoară Solaris
Cum prepari
Am pus continutul celor doua plicuri din mic-dejun Solaris in cate un castronel, am adaugat apa cat sa le acopere si le-am lasat peste noapte.

IMG_0002
Dimineata, am scurs fructele de apa bine si le-am amestecat cu taratele. Am adaugat zahrul brun melasa si am omogenizat.

IMG_0016
Am pus intr-un pahar (poti folosi un castronel), un strat de mic-dejun, unul de iaurt, restul din compozitia de mic-dejun si la final iaurt.
Am taiat o jumatate de nectarine cubulete, am pus-o deasupra si am presarat scortisoara. Un deliciu sanatos, pe care va indemn sa-l pregatiti si voi.

SFAT!

In cazul Dejunului Kollath, Solaris recomanda inmuierea graului maruntit si a mixului de fructe si seminte in apa, fara utilizarea de lactate.

Pentru un gust mai bogat:
putem adauga banane, mere, afine, stafide, zmeura, capsune, fragi, gutui, mure

indulcim cu o lingurita de miere sau o picatura de stevia

putem adauga o lingurita de scortisoara, pentru un un plus de antioxidanti si un gust placut.

Lasă un răspuns

