Desert din albusuri cu portocala

23 Mai

Cand folosesti galbenusurile la o crema si nu ai ce sa faci cu albusurile, iti recomand un desert usor de preparat si foarte gustos.

IMG_0039
Ce ai nevoie
8 albusuri
250 g zahar
3 portocale potrivite
200 g smantana
100 g nuca de cocos
1 praf de sare
1 lingurita esenta de portocala de la Dr. Oetker
1 pliculet praf de copt de la Dr. Oetker
300 g faina
50 g fructe confiate
zahar pudra pentru décor

Cum prepari
Mai intai am ras coaja portocalelor. Am batut albusurile spuma tare cu un praf de sare. Am adaugat zaharul si am batut pana am obtinut o bezea tare si lucioasa. Am adaugat smantana, zeama de la cele trei portocale si am omogenizat. Am pus coaja rasa de portocala, esenta si am amestecat.

IMG_0012
Am cernut deasupra aluatului faina amestecata cu praful de copt, am presarat si nuca de cocos si am amestecat usor cu o lingura de lemn, de jos in sus, pana s-a omogenizat aluatul.

IMG_0014

IMG_0015
Am intins aluatul intr-o tava de yena unsa si tapetata si am introdus-o in cuptorul preincalzit pentru circa 50 de minute. Trebuie sa se rumeneasca frumos deasupra.

IMG_0016

IMG_0019
Am lasat desertul sa se raceasca, l-am taiat bucati si l-am presarat cu zahar pudra. Este foarte bun sa-l dai copiilor la scoala, la cafeaua de dimineata.

2 Răspunsuri to “Desert din albusuri cu portocala”

  1. miluka36 25 Mai 2014 la 07:20 #

    Buna dimineata,draga mea Mariana!
    Am facut la ziua mea rulada de cocos.A fost preferata de toti invitatii.Prietenele m-au rugat sa le dau reteta,le-am dat-o bineinteles,specificand ca o am de la tine.
    Multumim ca existi,sa-ti dea Dumnezeu sanatate maxima!Pup dulce!

    • retetelemarianei 26 Mai 2014 la 08:12 #

      Buna Lenuta. Ma bucur ca-ti sunt de ajutor si mii de multumiri pentru aprecieri. Te pup dulceeeee!

Lasă un răspuns

