Dovlecei umpluti cu carne de pui

20 Mai

Una din mancarurile mele preferate sunt dovleceii umpluti. De data aceasta am ales carnea de pui pentru umplutura, dar ii puteti face cu ce fel de carne doriti. Buni!

IMG_4311
Ce ai nevoie
8 dovlecei potriviti
500 g piept de pui tocat
2 cepe potrivite
3 linguri ulei
3 linguri orez
2 linguri pasta de tomate
sare
piper
Pentru sos
2 linguri faina
2 linguri pasta de tomate
1 varf de cutit rozmarin
sare
piper

Cum prepari
1. Am taiat coada dovleceilor si putin din partea rotunda. Initial am vrut sa-i asez in picioare, dupa care m-am razgandit. I-am scobit cu o lingurita, i-am spalat si i-am pus la scurs.
2. Am taiat ceapa marunt si am calit-o in uleiul incins pana a inceput sa se inmoaie.

IMG_4282
3. Am pus carnea tocata peste ceapa, orezul, putina apa si am amestecat pana cand carnea s-a albit si totul a devenit mai legat.

IMG_4286
4. Am pus pasta de tomate peste carne, am amestecat bine si am condimentat cu sare si piper. Am dat cratita deoparte si am lasat sa se racoreasca putin.

IMG_4287
5. Am umplut dovleceii cu compozitia de carne si capetele cu umplutura le-am trecut prin faina. Am facut lucrul acesta pentru ca la fiert sa nu iasa umplutura.

IMG_4288
6. I-am asezat intr-un vas de lut, am turnat apa cat sa-i acopere, am pus capacul si i-am introdus in cuptorul preincalzit circa 40 de minute.

IMG_4290
7. Am scos capacul si am turnat peste ei pasta de tomate amestecata cu faina dezlegata in apa si condimentat totul cu rozmarin, sare si piper. Am miscat vasul si l-am introdus din nou la cuptor pana sosul s-a ingrosat si a scazut.

IMG_4300

IMG_4302
8. I-am servit cu smantana si sos.

Lasă un răspuns

