Briose cu lamaie si mac

16 Mai

Un desert foarte usor de preparat, dar atat de delicios ca se termina foarte repede. Majoritatea ingredientelor le avem prin bucatarie, deci poti trece la treaba. In 40 de minute ai desertul gata!

IMG_0079

Ce ai nevoie
1 cana iaurt
1 cana zahar
3 cani rase faina
½ cana ulei
½ cana lapte
2 pliculete praf de copt
5 oua
1 praf de sare
2 lamai potrivite
2 linguri mac
zahar pudra pentru decor

Cum prepari
Mixezi mai intai ouale cu un praf de sare si zaharul pana obtii o crema, adaugi uleiul treptat si mixezi pana cand se incorporeaza. Pui peste compozitia de oua coaja si zeama de la lamai, iaurtul, laptele si macul. Amesteci cu mixerul la viteza mica, dupa care cerni deasupra faina amestecata cu praful de copt. Mixezi pana cand obtii un aluat moale, omogen.

IMG_0071

IMG_0072

Am umplut ¾ forme de briose din silicon, le-am asezat pe o tava si le-am introdus in cuptorul incalzit la 180º C pentru 25 de minute. Trebuie sa se rumeneasca usor deasupra. Le-am lasat sa se racoreasca si le-am scos din forme. Le-am presarat cu zahar pudra.
Procedezi la fel cu aluatul ramas.

IMG_0073

Lasă un răspuns

