Placinta cu branza si ciocolata

1 Mai

O placinta mai altfel, zic eu, dar foarte gustoasa. Nu muncesti mult la ea, pacat ca se termina foarte repede. Daca gusti o bucata, nu te mai poti opri.

IMG_0090
Ce ai nevoie
1 pachet foi de placinta
500 g mascarpone
500 g branza de vaci
7 oua
10 linguri zahar
300 g ciocolata neagra
1 fiola esenta de vanilie
jumatate de pachet unt topit
zahar pudra si cacao pentru decor

Cum prepari
Am facut placinta intr-o tava termorezistenta de 27×40 cm. Am uns patru foi de placinta (pe fiecare in parte) cu unt topit in tava. Le-am indoit pe una din margini ca sa nu le mai tai.

Am amestecat bine branza de vaci cu mascarpone, ouale, zaharul si esenta de vanilie.

IMG_0077

IMG_0078

Am intins jumatate din compozitie peste foile din tava si am ras deasupra jumatate din ciocolata. Am acoperit cu alte 4 foi unse cu unt, a urmat crema de branza, restul de ciocolata rasa si am acoperit cu 4 foi unse bineinteles cu unt topit.

IMG_0081
Cu un cutit ascutit am taiat placinta patrate, am uns-o cu unt deasupra si am introdus tava in cuptorul preincalzit la 180º C pentru 45 minute. Trebuie sa se rumeneasca frumos deasupra.

IMG_0083

IMG_0085
Am lasat placinta sa se raceasca si am pudrat-o cu cacao si zahar pudra. Dragele mele, este un adevarat deliciu.

IMG_0086

2 Răspunsuri to “Placinta cu branza si ciocolata”

  1. anca 2 Mai 2014 la 09:22 #

    Hristos a inviat!Draga Mariana abia astept sa o fac! Multumiri!

Lasă un răspuns

