Ruladă cu cremă de cocos

9 Apr

În cadrul campaniei Dr. Oetker „De Paste, bucatarii iscusiti sunt rasplatiti!”, si blogarii au primit o provocare, de a prepara prima reteta invatata de la mama sau bunica, prima prajitura pregatita sotului sau copiilor. Eu m-am oprit la primul meu desert pregatit pe la 12 ani indrumata de mama, o rulada din biscuiti cu crema de cocos. Zilele urmatoare o sa postez si un tort pe care il poti pregati de Paste, pregatit bineinteles tot cu ingrediente Dr. Oetker. 

IMG_0040

Ce-ți trebuie

Pentru blat

500 g biscuiţi simpli

100 g margarină

3 linguri cacao Dr. Oetker

1 ½ cană lapte

esenţă de rom Dr. Oetker

4 linguri zahăr pudră Dr. Oetker

Pentru cremă

200 g unt

6 linguri zahăr pudră Dr. Oetker

3 linguri lapte praf Dr. Oetker

esenţă de vanilie Dr. Oetker

150 g nucă de cocos Dr. Oetker

Cum prepari

1. Am dat biscuiţii prin  maşina de tocat şi i-am amestecat cu zahărul pudră, cacaua şi esenţa. Am adăugat margarina, am turnat  laptele treptat şi am omogenizat bine amestecul.

 

2.  Untul moale aştepta să-l mixez cu zahărul pudră. Zis şi făcut, după care am adăugat laptele praf, esenţa de vanilie şi 100 g de fulgi de cocos.

3. Am întins jumătate din compoziţia de biscuiţi pe o folie de  aluminiu.  Dacă nu ai poţi folosi şi una de plastic. Am acoperit cu o altă folie şi am întins cu sucitorul. Am ridicat  folia, am întins jumătate din cremă şi am rulat strâns cu ajutorul foliei.

4. M-am gândit că îi este frig şi am îmbrăcat-o în nucă de cocos. Am împăturit-o în folie şi am dat-o la rece pentru cel puţin o oră.  La fel procedezi şi cu ingredientele rămase. Mi-au ieşit două rulade absolut delicioase. Dacă aveam, le puneam în mijloc şi banane. Am tăiat una felii şi i-am invitat pe ai mei să deguste.

13 Răspunsuri to “Ruladă cu cremă de cocos”

  1. delicios 17 Noiembrie 2010 la 14:08 #

    Am facut rulada, este extraordinara, au mancat toti din familie si s-au lins pe degete!!!!! Multumesc Mariana!!!! Tine-o tot asa!!!!!!!

  2. pasa gilda 26 Noiembrie 2010 la 10:02 #

    am sa fac si eu cu banane in mijloc, este foarte buna si merge pentru o zi onomastica de sfintul ANDREI.
    Multumesc si va urmaresc cu intere sit.

  3. Nelu Mijaica 28 Ianuarie 2011 la 14:58 #

    N-am inteles,la punctul 3 …se ruleaza strans cu ajutorul foliei ? in acest caz ramane folie in interior si exterior si nu se mai poate imbraca in nuca de cocos.

    • retetelemarianei 28 Ianuarie 2011 la 15:48 #

      Buna Nelu. Doar te ajuti de folie. Desprinzi folia cand rulezi.

      • helga 12 Aprilie 2014 la 08:44 #

        fara lapte praf nu se poate face?

      • retetelemarianei 16 Aprilie 2014 la 07:57 #

        Buna Helga. Da, poti renunta la lapte praf. Nu se simte diferenta. Te pup si sa ai parte de sarbatori pline de lumina

  4. Alinuta 3 Februarie 2011 la 23:41 #

    Am sa incerc sa o fac de ziua mea…Doamne ajuta!!!

  5. Ioana 19 Martie 2011 la 13:02 #

    Mama face o astfrl de rulada,dar cu biscuti.Rulada cu biscuti,ceva de genu de numeste.

  6. magda 9 Aprilie 2011 la 13:05 #

    super rulada Mariana ,am facut aceasta rulada de f. multe ori
    Dragile mele puteti face orice rulada din retetele MARIANEI.

  7. anais 17 Septembrie 2011 la 11:17 #

    eu fac cu banana la mijloc si se numeste „ochi de elefant”.

Lasă un răspuns

