Biscuiti cu fulgi de ovaz

26 Mar

Dragele mele, aseara am incercat niste biscuiti sanatosi cu fulgi de ovaz de la Solaris. Au iesit si foarte gustosi. Va recomand acesti biscuiti si daca ii pregatiti va rog sa-mi spuneti cum v-au iesit.

IMG_0067
Ce ai nevoie
200 g unt
3 linguri unt de arahide crocant de la Solaris
180 g faina
250 g fulgi de ovaz moi de la Solaris
150 g zahar
2 oua
2 pliculete praf de copt
2 lingurite esenta de vanilie
200 g banane uscate Pirifan

Cum prepari
Am pus intr-un castron mai mare untul la temperatura camerei cu zaharul si am mixat pana cand s-a topit zaharul. Am adaugat untul de arahide de la Solaris si am omogenizat.

IMG_0041
Am adaugat ouale, faina amestecat cu praful de copt, esenta si am amestecat. Am incorporat fulgii moi, iar la final bananele uscate de la Pirifan. Poti folosi si alte fructe uscate cum ar fi stafidele, merisoarele… Am dat la frigider compozitia pentru 10 minute.

IMG_0042

IMG_0043

IMG_0044
Am luat cu mana uda din compozitie, i-am dat forma rotunda si am aplatizat putin. De fapt, am facut biscuitii ca niste chiftele. I-am asezat pe o tava in care am pus hartie de copt si i-am introdus in cuptorul preincalzit pentru 15 minute. Cand se rumenesc pe margini sunt gata.

IMG_0045

IMG_0046
Am lasat biscuitii sa se racoreasca in tava, dupa care i-am pus pe o alta tava sa se raceasca bine. Trebuie sa ai grija cand ii iei din tava pentru ca sunt moi si se rup. Am procedat la fel si cu compozitia ramasa. Mi-au iesit 30 de biscuiti.

Lasă un răspuns

