Pui Shanghai

13 Mar

Aceasta reteta am gasit-o pe blogul Violetei Postolache, o doamna pe care eu o apreciez foarte mult pentru ceea ce face. Ea a folosit amidon, dar eu nu am avut si am folosit faina. Si am amestecat susan alb cu negru. Am incercat si rezultatul mi-a placut. Oricum il faci, este senzational. Pofta buna va doresc!

Am folosit la prajit ulei de porumb de la Arpis. De obicei foloseam ulei de floarea-soarelui, dar am zis sa-l incerc pe cel de porumb. Le-a dat un gust placut si nu a iesit fum cand le-am prajit. Oricum, eu folosesc din ce in ce mai mult produsele Arpis si sunt foarte multumita de ele.

IMG_0066 - mica


Ce ai nevoie

1 piept de pui dezosat
3 oua
4 linguri sos de soia
1 lingura mustar dulce
piper
100 g faina 550 Arpis
100 g susan alb si negru
ulei de porumb pentru prajit Arpis

Cum prepari
Am spalat pieptul de pui, l-am taiat fasii si le-am pus la marinat pentru 30 minute cu 2 linguri sos de soia, amestecandu-le bine.

IMG_0040 - mica

IMG_0020
Am batut ouale bine, am adaugat mustarul, restul de sos de soia, piper si la final faina.

IMG_0024

Am tavalit bucatile de piept prin el, iar apoi le-am tavalit prin susan alb amestecat cu negru. Le-am pus la prajit in ulei de porumb incins de la Arpis. Am incercat si o noua varianta. Pe final am pus susanul ramas direct in amestecul de ou. Am amestecat, am dat bucatile de carne prin el si le-am prajit. Ies bune si asa. Le-am scos pe prosoape absorbante pentru a absorbi excesul de ulei.

IMG_0041

2 Răspunsuri to “Pui Shanghai”

  1. postolachevioleta 13 Septembrie 2013 la 09:00 #

    Multumesc din toata inima pentru aprecieri, ma bucur mult ca l-ai incercat si mai ales ca ti-a placut! Pupici!

Lasă un răspuns

