Crema de zahar cu mere

5 Mar

Crema de zahar ars este un desert pe care foarte multe persoane il adora. Eu am incercat si varianta cu mere. Iata ce a iesit:

IMG_0089

Ce ai nevoie

1 l lapte

8 oua

15 linguri zahar

4 mere potrivite

50 g unt

2 linguri amidon de porumb

1 fiola esenta de vanilie

1 lamaie

Cum prepari

Am curatat merele de coaja si de seminte si le-am taiat cubulete. Le-am stropit cu zeama de la lamaie dupa ce am ras coaja.

IMG_0054

Am batut ouale cu 5 linguri de zahar pana au devenit o crema. Am pus amidonul de porumb si am amestecat.

IMG_0055

Am adaugat peste oua laptele, coaja de lamaie, esenta, am amestecat bine si am lasat deoparte compozitia.

IMG_0056

Am pus intr-o craticioara 10 linguri de zahar si l-am caramelizat.

IMG_0057

IMG_0058

Am rasturnat caramelul intr-un vas de yena si am tapetat fundul si peretii vasului numai pana la jumatate. Am lasat sa se raceasca, dupa care am uns tot vasul cu unt.

IMG_0059

Am strecurat compozitia de lapte in vas, am pus deasupra merele si l-am introdus in cuptorul preincalzit pentru o ora, la foc mic.

IMG_0060

IMG_0061

Am lasat crema sa se raceasca bine si am servit-o.

IMG_0069

8 Răspunsuri to “Crema de zahar cu mere”

  1. Madalina 5 Martie 2014 la 15:20 #

    E buna rau! Mai fac si eu! Combinatia merge de minune!🙂

  2. Monica 7 Martie 2014 la 13:39 #

    Varianta aceasta nu am facut-o pana acum.Se trece in caiet.Multumesc!

  3. alexandra georgescu 21 Mai 2014 la 16:29 #

    va rog,imi spuneti unde ati gasit amidon de porumb? va multumesc mult

    • retetelemarianei 22 Mai 2014 la 08:58 #

      Buna Alexandra. Amidonul de porumb folosit de mine este de la DR. Oetker si l-am luat din Carrefour. se gaseste la raionul cu esente, lapte praf, budinci, creme de prajituri. Este la cutie de carton.

      • alexandra georgescu 26 Mai 2014 la 10:04 #

        sarut-mana! m-ati ajutat mult! am vazut ca este cerut in muuuulte retete,iar eu am renuntat sa le fac tocmai din acest motiv! va multumesc inca odata!

      • retetelemarianei 26 Mai 2014 la 12:42 #

        Nu ai pentru ce sa-mi multumesti Alexandra. Cu mare drag! Cand mai ai nevoie de ajutor, iti stau la dispozitie. Pupici

Lasă un răspuns

