Fursecuri din albus cu nuca de cocos

11 Feb

Am preparat o crema cu galbenusuri si am ramas cu albusurile. Ce sa fac, ce sa fac?, a fost intrebarea mea. Aveam nuca de cocos si gata fursecurile sau biscuitii, cum vreti sa le spuneti.

IMG_0038
Ce ai nevoie
4 albusuri
200 g zahar
200 g cocos
120 g faina
1 pliculet praf de copt
1 fiola esenta de vanilie
1 praf de sare

Cum prepari
Am batut albusurile spuma tare cu un praf de sare. Am adaugat zaharul si esenta si am batut pana s-a format o bezea tare si lucioasa.
Am pus deasupra nuca de cocos, faina cernuta cu praful de copt si am amestecat pana s-a omogenizat compozitia.

IMG_0017
Am luat din aluat, cu mana uda, bucati de marimea unei nuci mai mari si am format bilute. Le-am asezat pe o tava cu hartie de copt, la distanta unele de altele pentru ca vor creste la copt.

IMG_0018

IMG_0020
Le-am introdus in cuptorul preincalzit pentru circa 15 minute. Trebuie sa se rumeneasca usor deasupra. O tava am lasat-o putin mai mult si s-au rumenit mai mult decat trebuia.
Lasi fursecurile sa se raceasca si le poti manca ca atare sau dimineata la cafea.

IMG_0021

Lasă un răspuns

