Paste cu nuci

28 Ian

Daca va este pofta de ceva dulce si nu aveti timp sa preparati ceva mai elaborate, acest desert se face usor si este delicios.

IMG_0008
Ce ai nevoie
400 g paste fusilli
250 g miez de nuca
100 g unt
5 linguri zahar
1 lingurita esenta de vanilie

Cum prepari
Mai intai, am fiert pastele in apa cu usare 10 minute. Le-am pus intr-o strecuratoare si le-am lasat sa se scurga bine.

IMG_0001
Intr-o tigaie mai mare am topit untul, dupa care am pus pastele si am amestecat. Am adaugat zaharul si am lasat pe foc pana s-a topit, amestecand din cand in cand.

IMG_0002

IMG_0003

Am oprit focul, am pus nuca macinata si ama maestecat bine. Este un desert al copilariei mele care se face usor si pot sa va asigur ca este delicios.

IMG_0004

IMG_0005

3 Răspunsuri to “Paste cu nuci”

  1. andreea_nuta 29 Ianuarie 2014 la 19:48 #

    ..acum am terminat reteta…e super gustoasa,dar astept totusi sa se raceasca…sunt atat de incantata k a iesit atat de buuunnnnaaaaa!!!!!🙂 mutumesc frumos ptr.aceasta reteta minunata.O seara buna si dulce ca aceasta reteta!!!!:-)🙂

  2. andreea_nuta 29 Ianuarie 2014 la 20:01 #

    aa,am omis ceva…am facut_o cu margarina,k e miercuri,si a iesit buna

    • retetelemarianei 30 Ianuarie 2014 la 09:01 #

      Buna Andreea. Ma bucur ca ti-a placut reteta. Cand este post poti folosi ulei. Pup dulce!

Lasă un răspuns

