Briose cu fructe de padure

17 Ian

Postez o reteta de briose cu fructe de padure in care am folosit produse de la Dr. Oetker si pe care le-am pregatit de Craciun.

IMG_5439

Ce-ti trebuie

1 pachet unt

4 ouă

10 linguri zahar

1 pliculet praf de copt de la Dr. Oetker

1 lingurita esenta de portocala  de la Dr. Oetker

coaja rasa de la o lamaie

14 linguri faina

ulei pentru uns formele

150 g fructe de padure congelate

Pentru decor

martipan de la Dr. Oetker

creioane decorative de la Dr. Oetker

Cum prepari

1. Am mixat spuma ouale cu zaharul. Am adaugat untul moale, esenta, coaja de lamaie, praful de copt si am mixat in continuare pana s-a omogenizat. Am adaugat faina treptat si am mixat pana s-a omogenizat bine.

2. Am uns formele de brioşe cu ulei, le-am asezat pe o tava cu hartie de copt, am pus in fiecare o lingura mica cu compozitie, am pus cate o lingurita cu fructe de padure decongelate si am acoperit cu inca o lingura de aluat. Formele trebuie sa fie pline trei sferturi, deoarece vor creste la copt.

IMG_5424

3. Am  introdus tava la cuptor pentru 25-30 de minute. Cand se rumenesc se scot. Le-am lasat 10 minute si le-am scos din forme.  Le-am lasat sa se raceasca bine.

IMG_5425

4. Am intins martipanul in foaie si l-am taiat cu o forma de stea. Am asezat stelutele pe briose, am apasat bine si le-am ornat cu creioane decorative.

 

Un răspuns to “Briose cu fructe de padure”

  1. monica 4 Decembrie 2012 la 14:05 #

    Privind prajiturile, mi-a venit o idee:poate fi un cadou, dulce, atunci cand mergem in vizita sau cu vre- o ocazie speciala ! Va multumesc !

Lasă un răspuns

