50 de saptamani in bucatariile lumii

15 Ian

În perioada ianuarie – decembrie 2014, Russenart Communications în parteneriat cu Arpis și Kotanyi Romania derulează programul de educație culinară ”50 de săptămâni în bucătăriile lumii” pentru a promova 50 de rețete culese din 12 bucătării ale lumii.

Cele 12 bucătării promovate în cadrul proiectului sunt: indiană, italiană, chinezească, spaniolă, japoneză, turcească, libaneză, mexicană, austriacă, grecească, israeliană și franțuzească.
În fiecare lună vor fi promovate 4-5 rețete specifice unei bucătării participante în proiect. Toate reţetele vor fi pregătite, săptămânal, la restaurantele partenere din Bucureşti şi vor putea fi degustate pe durata proiectului.
Prima bucătărie internațională ale cărei reţete vor fi descoperite și promovate în cursul lunii ianuarie este bucătăria indiană. Reţetele specifice bucătăriei indiene vor fi preparate şi degustate la Taj Restaurant.


La finalul fiecărei luni de promovare a fiecărei bucătării internaționale, organizatorii vor pregăti câte o seară specială, cu muzica specifică şi cu degustări ale reţetelor şi băuturilor tradiţionale ale bucătăriei promovate.
”Ne-am propus, prin acest proiect de educație culinară să promovăm cele mai cunoscute 12 bucătării ale lumii și să educăm publicul în ceea ce privește ingredientele specifice fiecărei bucătării. Timp de 50 de săptămâni, cu sprijinul a 12 restaurante din București, vom încerca să identificăm și să aducem în atenția gurmanzilor cele mai interesante rețete și locurile în care pot fi degustate. Este bine că există restaurante care au rețete tradiționale specifice și vrem să-i ajutăm pe cititori să le descopere”, a declarat Larisa Toader, Managing Director Russenart Communications.
”Arta culinară cunoaște o multitudine de forme când ne gândim la nivel global. Ea e influențată de zona geografică, de climat, de cultură și mulți alți factori. Credem că diversitatea este un factor important și astfel ne-am alăturat proiectului „50 de săptămâni în bucătăriile lumii” pentru a prezenta și susține arta culinară din cele mai importante și influente bucătării”, a declarat Vlad Szilagyi, Online Marketing Manager Sam Mills Distribution.
Programul de educație de educație culinară ”50 de săptămâni în bucătăriile lumii” este inițiat de agenţia Russenart Comunications în parteneriat cu Arpis și Kotanyi Romania. Programul va fi derulat în perioada ianuarie – noiembrie 2014 cu sprijinul a 43 de parteneri media (televiziuni, publicații tipărite și online, bloguri): Amelie.ro, Autentic Promotion, Bucatarescu.ro, Bucataria Culinara, Bucataria pentru toti, Calendar Evenimente, Campus TV, Casa mea, Culinar.ro, Carticica Practica, Cefacemimi?, Coolinaria, ecuisine.ro, DiasporaLive.ro, De savurat, ele.ro, eurocadouri.com, eva.ro, Euforia TV, Fabrica de Carne, Fabrica de lapte, Fapt divers, Food & Bar, Foodblog, Garbo.ro, Gastro Media, gustos.ro, Horeca Romania, HRB Expert, InfoAliment, inoras.ro, jurnaldebucuresti.com, metropotam.ro, Mujer, Online Sudent, Papa bun, Pap Tot, retetelemarianei, Restograf, Senso TV, stiuunloc.ro, Timisoara Express, MTWebArt, Woman TV, WorldWide Romania.

Programul de educație culinară va fi sprijinit de 12 restaurante diferite care vor prepara și oferi publicului rețetele specifice fiecărei bucătării.

Partener principal
Partenerul principal al programului de educație culinară ”50 de săptămâni în bucătăriile lumii” este brandul premium Arpis, lansat în 1992. Portofoliul de produse Arpis conține făină de mălai, făină din grâu, gris, otet balsamic, ulei etc.

Organizator
Russenart Communications este o agenţie de comunicare înfiinţată în 2008 şi condusă de Larisa Toader, în calitate de Director Executiv. Compania se diferenţiază de celelalte agenţii de pe piaţa de comunicare românească prin câteva servicii unice: delegarea unor specialişti de relaţii publice seniori care işi desfaşoară activitatea de la biroul clientului pe o perioadă determinată, consultanţi specializaţi în promovarea start-up-urilor şi a brandurilor de lux, consultanţă în derularea proiectelor europene, workshop-uri aplicative.

Din 2010, compania a început derularea unor proiecte speciale, dedicate unui public avizat: Buticul de PR, Congresul Comunicatorilor, Luxury & Elegance, Târgul de Tradiţie, Cultură şi Manufactură Românească, proiectul de responsabilitate socială Descoperă tradiţiile culinare româneşti!”.

Pentru detalii referitoare la proiect şi mai multe informaţii accesaţi http://www.russenart.ro sau blogul http://www.inbucatariilelumii.wordpress.com.

Contact
Larisa Toader
Managing Director
Russenart Communications
Larisa.Toader@russenart.ro
0730 799 251

2 Răspunsuri to “50 de saptamani in bucatariile lumii”

  1. Lubita 15 Ianuarie 2014 la 17:36 #

    Vai de mine cat de apetisant suna acest proiect;sper ca voi vedea la tine ceva din aceste delicioase bucate!

    • retetelemarianei 16 Ianuarie 2014 la 10:28 #

      Buna Lubita. Toate cele 50 de retete o sa le postez si pe blogul meu. Pupici

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: