Guacamole

13 Ian

Dupa Sarbatori am preparat Guacamole, o salata de avocado cu ceapa, rosii… Servita cu lipie arabeasca este delicioasa.

IMG_0007

Ce ai nevoie
3 fructe avocado coapte
1 ceapa rosie mai mare
1 ardei iute
1 lingura coriandru tocat
2 linguri zeama de lamaie
sare
piper
2 rosii potrivite coapte bine
lipii arabesti mici pentru servit
ulei de masline

Cum prepari
Am ales trei fructe de avocado coapte, le-am taiat pe jumatate, le-am scos samburii si cu o lingurita am scobit miezul. L-am pisat cu o furculita si l-am pus intr-un castron . Nu trebuie sa-l pasezi foarte tare.

IMG_0001

IMG_0002

Am scos semintele rosiilor si le-am taiat cubulete. Am adaugat peste avocado ceapa tocata marunt, ardeiul iute tocat fara seminte, coriandrul, rosiile, zeama de lamaie, sare si piper, dupa gust. Am amestecat bine si am acoperit vasul cu o folie pentru a nu oxida.

IMG_0003
Am taiat lipia in patru si fiecare bucata am desfacut-o in doua. Am asezat bucatile obtinute pe o tava, le-am stropit cu ulei de masline si le-am introdus in cuptorul incins pentru 5 minute. La primele am scapat cam mult ulei, dar dupa aceea le-am uns cu o pensula.

IMG_0004
Servesti guacamole cu chipsurile obtinute din lipie.

Lasă un răspuns

