Cartofi cu afumatura si branza

2 Dec

O reteta simpla, gustoasa si numai buna de incercat pentru cina. Eu o fac destul de des pentru ca le place alor mei.

IMG_0051
Ce ai nevoie
2 kg cartofi
250 g branza de oaie
200 g sunca afumata
250 ml lapte
250 ml iaurt
5 oua
150 g cascaval
50 g unt
sare
piper

Cum prepari
1. Am spalat cartofii, i-am curatat si i-am pus la fiert in apa cu sare. Cand s-au patruns bine, i-am scurs si i-am lasat sa se racoreasca.

IMG_0001
2. Am taiat sunca afumata fasii, iar branza am dat-o pe razatoarea mare.

IMG_0002

IMG_0003
3. Am taiat cartofii felii si am asezat un strat intr-un vas termorezistent uns cu unt. Am presarat branza, am pus un alt strat de cartofi, am presarat sunca si am acoperit cu un strat de cartofi.

IMG_0006

IMG_0007
4. Am amestecat iaurtul cu laptele si ouale, sare si piper, dupa gust, si am turnat compozitia peste cartofi.

IMG_0004

IMG_0009

Am presarat cascavalul ras deasupra si am introdus vasul in cuptorul incins pana s-a rumenit frumos deasupra.

IMG_0010

IMG_0017

Lasă un răspuns

