Piperchi

29 Noi

Aceasta reteta o am de la doamna din Constanta. Este o reteta machedoneasca, care imi place foarte mult. Nu este foarte aspectuoasa, dar va asigur ca este foarte gustoasa.

IMG_4789
Ce ai nevoie
1 kg ardei gras
500 g rosii
300 g telemea de oaie
4 linguri ulei
2 linguri pasta de ardei rosii

Cum prepari
1. Am spalat ardeii grasi, i-am curatat de seminte si nervuri si i-am taiat felii potrivit de subtiri. I-am prajit bine în uleiul încins, dupa care i-am scos.

IMG_4781
2. In uleiul ramas de la prajitul ardeilor am pus rosiile tocate marunt si pasta de ardei. Am lasat sa fiarba, la foc mic, pana s-a format un sos.

IMG_4783
3. Am pus ardeii, branza rasa si am mai lasat pe foc 2-3 minute. I-am servit calzi, dar sunt buni si reci.

IMG_4786

IMG_4787

Un răspuns to “Piperchi”

  1. Lubita 29 Noiembrie 2013 la 19:57 #

    Mmmm,ce buna trebuie sa fie!!
    weekend minunat Mariana!!

Lasă un răspuns

