Rulada de porc cu legume

21 Noi

Aceasta rulada o fac destul de des, mai ales iarna, cand tai porcul si am carne din belsug. Merge preparata si pentru masa de Craciun, alaturi de o garnitura care iti place.

IMG_3621

Ce ai nevoie

2 bucăţi spată porc (600-700 g fiecare)

2 cepe

2 linguri ulei

500 g legume asortate congelate

50 g caşcaval

1 ou

1 lingură muştar

250 g felii de bacon

1 lingură cimbru uscat

sare

piper

Cum prepari

Am întins bucăţile de spată (pulpă din faţă) cu un cuţit şi le-am bătut uşor cu ciocanul de şniţele. Le-am condimentat cu sare şi piper. Am bătut oul cu muştarul.

IMG_3573

Am pus ceapa tăiată julien la călit în uleiul încins. Am lăsat până s-a înmuiat, după care am adăugat legumele decongelate. Am lăsat până s-au înmuiat legumele, amestecând din când în când, după care le-am dat să se răcească.

IMG_3574

IMG_3575

Am uns bucăţile de carne cu amestecul de ou, am presarat caşcavalul dat pe răzătoarea mare pe bucatile de carne  şi legumele răcite.

IMG_3577

Am rulat strâns şi am îmbrăcat rulourile, de jur împrejur, cu felii de bacon. Le-am uns cu ou amestecat cu mustar, le-am presărat cu cimbru uscat şi le-am aşezat într-un vas termorezistent.

IMG_3580

Am turnat 250 ml de apa în vas, am acoperit cu folie şi am introdus în cuptorul încins pentru 40 de minute, după care am scos folia şi am mai lasat încă 30 de minute pentru a se rumeni frumos. L-am servit tăiat felii, alături de o garnitură cu cartofi.

IMG_3581

IMG_3585

IMG_3587

Lasă un răspuns

