Peste cu masline

11 Noi

O reteta care o fac destul de des pentru ca place foarte mult alor mei. Este o combinatie foarte reusita.

IMG_0028
Ce ai nevoie
4 bucati macrou congelat
2 cepe
2 morcovi mici
5 rosii bine coapte
2 linguri pasta de tomate
200 g masline
100 ml vin alb
2 linguri ulei
sare
piper
oregano
patrunjel verde

Cum prepari
1. Mai intai, am curatat pestele de intestine, i-am taiat capul, l-am spalat bine, l-am uscat cu prosoape absorbante si l-am presarat cu putina sare.
2. Am curatat ceapa, am spalat-o, am tocat-o marunt si am calit-o in uleiul incins. Am adaugat morcovii curatati si taiati cuburi si am lasat pana cand legumele s-au inmuiat, dar am avut grija sa amestec destul de des.

IMG_0012
3. Am taiat rosiile cubulete, le-am adaugat peste ceapa si morcovi si am lasat circa 5 minute. Am pus vinul si circa 400 ml de apa si am lasat sa fiarba pana cand legumele s-au inmuiat.

IMG_0013
4. Am pus pestele taiat in doua, maslinele si am fiert 10 minute, la foc mic, dupa care am adaugat pasta de tomate, am condimentat cu sare, piper si oregano, dupa gust, si am mai lasat sa fiarba 5 minute.

IMG_0015
5. Am oprit focul, am pus patrunjel verde tocat marunt, am acoperit cu un capac si am lasat 10 minute inainte sa-l servesc.

IMG_0019

2 Răspunsuri to “Peste cu masline”

  1. anca 16 Septembrie 2014 la 10:20 #

    o voi incerca pare usor de facut! se consuma cu paine nu? sau merge si cu mamaliguta?
    multumesc toate cele bune si posteaza si de pus pe iarna!

Lasă un răspuns

