Prajitura cu piscoturi si fanta

1 Noi

Este un desert interesant, gustos si usor de preparat. In weekend il puteti pregati pentru cei dragi si va asigur ca o sa fie foarte apreciat.

IMG_0074
Ce ai nevoie
1 pachet piscoturi de sampanie
100 ml lapte
3 plicuri budinca de vanilie
2 lingurite esenta de vanilie
15 linguri zahar
1 l lapte
250 g mascarpone
250 ml frisca lichida
2 plicuri budinca frisca
750 ml fanta de portocale

Cum prepari
Am pus intr-o cratita continutul celor 3 plicuri de budinca de vanilie impreuna cu10 linguri de zahar, am adaugat 1 l de lapte, am amestecat cu un tel si am asezat vasul pe foc. Am lasat pana s-a ingrosat, dar am amestecat continuu, dupa care am dat sa se raceasca.

IMG_0043
Cand crema s-a racit, am batut frisca lichida spuma tare, am adaugat mascarpone si tot amestecul l-am incorporat in budinca rece. Am pus esenta de vanilie si am omogenizat.

IMG_0054
Am asezat pe fundul unui vas termorezistent un rand de piscoturi, le-am stropit cu putin lapte, am intins jumatate din crema, am pus alt strat de piscoturi, le-am stropit cu putin lapte, am pus restul de crema si am acoperit cu piscoturi. Am dat vasul la frigider pana am pregatit glazura de fanta.

IMG_0057

IMG_0059
Am pus praful de budinca de frisca, cinci linguri de zahar si fanta intr-o craticioara, am amestecat si l-am pus pe foc mic. Am lasat pana s-a ingrosat, amestecand continuu cu un tel mic. Am dat deoparte si am lasat sa se racoreasca.

IMG_0058

Am turnat deasupra piscoturilor si am dat la frigider pentru cateva ore. Cel mai bine este sa o prepari seara si sa o servesti a doua zi.

IMG_0060

2 Răspunsuri to “Prajitura cu piscoturi si fanta”

  1. Lubita 1 Noiembrie 2013 la 16:08 #

    Un deliciu aromat!!
    Pup Mariana si weekend minunat!!

Lasă un răspuns

