Salata de paste cu pui si sunca

25 Oct

O salata delicioasa care merge foarte bine ca aperitiv. Am preparat-o cu ce aveam prin casa si iata ce a iesit. Deliciu! Prezentarea am facut-o pe o farfurie dintr-un set pe care l-am achizitionat de curand de pe http://www.yena.ro/set-farfurii-termoreziste-platou?keyword=set%206%20farfurii%20termorezistente.

IMG_0043
Ce ai nevoie
400 g paste
300 g sunca de pui
2 pulpe mici de pui afumata
1 ardei gras rosu mai mare
8 castraveciori cornison murati
5 linguri maioneza
3-4 linguri smantana
sare
piper

Cum prepari
Am pus pastele la fiert in apa clocotita cu sare si le-am lasat 8-10 minute. Le-am scurs, le-am clatit cu apa rece si le-am lasat din nou la scurs. Le-am pus intr-un vas incapator si le-am lasat sa se raceasca.

IMG_0019
Am adaugat peste paste sunca si carnea de pui taiate fasii, castraveciorii si ardeiul taiate cubulete.

IMG_0020

Am amestecat si am adaugat maioneza. Am condimentat cu sare si piper si am amestecat.
Am adaugat smantana si am amestecat bine. Este un aperitiv delicios.

IMG_0021

IMG_0022

IMG_0024

Lasă un răspuns

