Mancarica de conopida cu pui

21 Oct

Conopida nu place la foarte multe persoane, dar eu o ador. Am pregatit o mancarica cu pui si oregano, care diminueaza mirosul puternic al conopidei. Am facut-o la cuptor intr-un vas de yena http://www.yena.ro/tava-yena-mijotex-oval?keyword=tava%20yena%20ovala.

   IMG_0015
Ce ai nevoie
2 pulpe de pui mai mari
1 conopida potrivita (1,5 kg)
1 ceapa rosie mare
1 ardei rosu
3 linguri ulei
4 linguri pasta de tomate
2 linguri faina
sare
piper
1 lingurita oregano uscat

Cum prepari
Mai intai am taiat pulpele de pui in sase. Ciocanelele le-am lasat asa, iar partea de sus am taiat-o in doua. Le-am spalat bine, le-am uscat si le-am pus la prajit in uleiul incins si le-am lasat doua minute, intorcandu-le pe toate partile.
Am adaugat ceapa tocata marunt peste pui, am lasat un minut, dupa care am pus ardeiul taiat fasii, am amestcat si am mai lasat un minut.

IMG_0001

Am pus conopida desfacuta buchetele si spalata foarte bine, am acoperit cu apa si am lasat pe foc pana cand conopida a inceput sa se inmnoaie. Initial, am zis sa fac in tigaie, dar am mutat intr-un vas mai incapator fiindca conopida ocupa mult loc.

IMG_0002
Am amestecat pasta de tomate cu faina si am diluat cu apa. Am turnat peste conopida si am amestecat. Am condimentat cu oregano, sare si piper si am pus totul intr-un vas de yena. L-am introdus in cuptorul incins pentru 40 de minute.

IMG_0004

IMG_0012
Este o mancare foarte buna, iar oregano are grija sa diminueze din gustul puternic de conopida. Am servit-o cu castraveciori murati.

Lasă un răspuns

