Chec cu iaurt si fructe confiate

9 Oct

Ador checurile in toate combinatiile. De data asta am facut unul cu iaurt si fructe uscate si congfiate de la Pirifan, care sunt delicioase. Am folosit si tavile mele de cozonac de la http://www.yena.ro/tava-yena-cozonac. A iesit un deliciu, pe care vi-l recomand.

IMG_0048

Ce ai nevoie

6 oua

1 ½ cana zahar

450 ml iaurt grecesc

6 linguri ulei

2 cani faina

2 pliculete praf de copt

2 lingurite esenta de trandafir

1 praf de sare

2 cani mix de fructe uscate si confiate de la Pirifan

Cum prepari

Mai intai am batut albusurile spuma tare cu un praf de sare, am adaugat zaharul si am batut pana am obtinut o bezea tare si lucioasa.

IMG_0025

Separat, am mixat galbenusurile cu uleiul si iaurtul si le-am adaugat treptat peste albusuri, omogenizand bine.

IMG_0026

Am adaugat peste compozitia de oua faina cernuta cu praful de copt, esenta de trandafiri si am amestecat usor, cu o lingura de lemn, de jos in sus. Am pus si fructele uscate si confiate si am amestecat usor.

IMG_0027

Am uns doua forme de cozonac termorezistente, am impartit aluatul si le-am introdus in cuptorul preincalzit pentru 50 de minute. Trebuie sa se rumeneasca frumos. Avantajul formelor de yena este ca poti vedea cat de bine s-a copt checul si in interiorul formei si nu exista riscul sa se arda.

IMG_0038

Le-am scos din cuptor,  le-am lasat sa se racoresca si le-am scos din forme. Nu le-am mai presarat cu zahr pudra pentru ca mi s-au parut destul de dulci de la fructele confiate.

 

2 Răspunsuri to “Chec cu iaurt si fructe confiate”

  1. Iulia Ionela Dragu 9 Octombrie 2013 la 08:44 #

    Foarte bun trebuie sa fie !🙂

    • retetelemarianei 9 Octombrie 2013 la 11:32 #

      Buna Iulia. Este foarte bun, iar esenta de trandafiri ii da o aroma mai speciala. Pupici

Lasă un răspuns

