Placinta de praz

7 Oct

In piata se gaseste destul praz si nu ar fi rau sa incercati aceasta placinta cu branza si praz.

IMG_0023
Ce ai nevoie
Pentru foi
250 ml apa
500-600 g faina
1/2 lingurita sare
2 linguri ulei de masline extravirgin
Pentru umplutura
3 bucati potrivite de praz
750 g branza de oaie
3 oua
ulei de masline extravirgin

Cum prepari
1. Am curatat prazul, l-am spalat bine si l-am taiat rondele. L-am pus la calit in trei linguri de ulei de masline. Cand s-a inmuiat, am adaugat branza data pe razatoarea mare, 100 ml de apa, am amestecat si am lasat cateva minute, la foc mic.

IMG_0002
2. Am batut ouale bine, le-am adaugat peste praz si branza si am mai lasat cinci minute, tot la foc mic, dupa care am dat deoparte.

IMG_0004

IMG_0005
3. Am framantat o coca potrivit de tare din ingredientele de la aluat, dupa care am impartit-o in patru si am intins patru foi cat dimensiunea tavii in care am pregatit placinta (30×35 cm).

IMG_0001
4. Am asezat foile in tava unsa si tapetata, alternand cu umplutura. Deasupra trebuie sa ai foaie. Daca cumva foile sunt mai mari decat tava, le incretesti putin, nu le tai. Ungi foaia de deasupra cu ulei de masline si introduci tava in cuptorul preincalzit pentru circa o ora, la foc mic.

IMG_0006

IMG_0007
5. Scoti placinta din cuptor, o stropesti cu putina apa si o acoperi cu un prosop curat. O servesti cu lapte batut, cu iaurt sau la un pahar de bere sau vin.

4 Răspunsuri to “Placinta de praz”

  1. oana 7 Octombrie 2013 la 12:34 #

    Super..!Imi place mult prazul si abia astept sa incerc placinta(chiar daca eu nu voi avea voie sa mananc,dar placerea de a o face e mai mare decat aceea de a o manca).Multumesc pentru toate retele oferite.

  2. Lubita 7 Octombrie 2013 la 16:46 #

    Imi place mult placinta cu praz;cu ceva timp in urma am facut-o si eu,e delicioasa!!
    Pup Mariana si o saptamana usoara-ti doresc!!

Lasă un răspuns

