Ciorba alba de legume

4 Oct

Aceasta ciorba o fac destul de des pentru ca ne place foarte mult. Va invit in weekend sa o pregatiti sis a-mi dati de stire daca va placut.

IMG_0051
Ce ai nevoie
2 cepe potrivite
3 morcovi mici
1 radacina pastarnac
2 ardei grasi
1 bucata telina mica
6 cartofi mici
4 galbenusuri
400 ml smantana
2 linguri ulei
sare
piper
500 ml bors
1 legatura leustean

Cum prepari
Mai intai am curatat zarzavatul. Am tocat ceapa marunt si am pus-o la calit in uleiul incins in oala in care am preparat ciorba. Am adaugat ardeii, morcovii, pastarnacul si telina taiate cubulete si am lasat pana s-au inmuiat putin, amestecand din cand in cand.

IMG_0001

IMG_0002
Am turnat peste zarzavat 4 l de apa si am lasat sa fiarba pana cand legumele s-au patruns pe jumatate. Am adaugat cartofii taiati cuburi si am lasat sa fiarba pana cand s-au inmuiat si cartofii, am condimentat cu sare, piper si am adaugat borsul fiert separat. Am avut grija sa adun spuma care s-a format la fierberea borsului.

IMG_0003
Am lasat ciorba sa dea in cateva clocote dupa ce am pus borsul. Am amestecat galbenusurile cu smantana si am adaugat peste ele, cu polonicul, zeama de la ciorba, amestecand continuu, pana cand a ajuns la temperatura ciorbei. Am turnat totul in oala si am oprit focul.
Am pus leusteanul tocat marunt, am acoperit cu un capac si am lasat sa se aromatizeze.

IMG_0009

Lasă un răspuns

