Tocanita cu pui si ardei capia copt

5 Sep

Cand apar ardeii capia prima mancare pe care o pregatesc este aceasta tocanita absolute delicioasa. Am facut destul de multa si de aceea am folosit la cuptor un vas oval termorezistent pe care l-am achizitionat de pe http://www.yena.ro/tava-yena-mijotex-oval?keyword=tava%20yena%20ovala.

IMG_0048
Ce ai nevoie
4 pulpe de pui
6 ardei capia rosii mari
3 cepe mai mari
1 ardei gras galben
6 rosii potrivite
2 linguri pasta de tomate
3 foi de dafin
3 linguri ulei
sare
piper
1 legatura patrunjel

Cum prepari
Mai intai am copt ardeii, i-am pus intr-un castron cu apa rece, i-am curatat de coaja si de cotorul cu seminte.

IMG_0004
Am spalat si curatat pulpele de pui, le-am uscat cu prosopae absorbante si le-am taiat in doua. Le-am prajit, dar nu foarte mult, in uleiul incins. Le-am scos deoparte.

IMG_0005

In uleiul ramas de la prajirea pulpelor am pus ceapa taiata solzisori la calit. Am lasat doua minute, dupa care am adaugat ardeiul gras verde taiat fasii subtiri. Am amestecat si am mai lasat un minut.
Am pus peste ceapa si ardei rosiile taiate cubulete, o cana cu apa, frunzele de dafin si am lasat sa fiarba pana cand rosiile s-au inmuiat si au format un sos.

IMG_0007
Am adaugat peste sos ardeii copti taiati fasii subtiri, pasta de tomate, am amestecat si am condimentat cu sare si piper, dupa gust.

IMG_0011
Am asezat pulpele in vasul termorezistent, am pus sosul cu ardei si l-am introdus in cuptorul incins pentru circa 40 de minute. Am scos vasul din cuptor si am presarat deasupra patrunjel verde tocat marunt.

IMG_0013

IMG_0017

8 Răspunsuri to “Tocanita cu pui si ardei capia copt”

  1. anca 5 Septembrie 2013 la 09:16 #

    o nebunie de mancarica!!!!!
    se executa in weekend!
    multumiri si aprecieri pentru toata osteneala ta!

  2. Madalina 5 Septembrie 2013 la 14:31 #

    E delicioasa mancarica. Si noua ne place mult! Te pupam, Mariana!

  3. Lubita 13 Septembrie 2013 la 20:17 #

    Imi place mult aceasta tocanita;nu stiu cum se face dar ne cam potrivim la gusturi!!!

  4. Musat Ioana 29 Noiembrie 2014 la 13:59 #

    MULTUMESC MARIANA PENTRU ACEST ELIXIR CULINAR . ESTE O MANCARICA FOARTE GUSTOASA, FOARTE RACORITOARE SI DEOSEBIT DE ARATOASA. MA GANDESC CA SE ASORTEAZA MINUNAT CU O MAMALIGUTA ROTUNDA CA O LUNA SI MOLCUTA…..VAI! CE MI-AI FACUT! GASESC ACUM ARDEI CAPIA? DE NU, MA AI PE CONSTIINTA, HARNICUTA MEA FRUMOASA. SA NE TRAIESTI SI SA AI MULTE REUSITE IN TOATE DOMENIILE DRAGI TIE.

    • retetelemarianei 2 Decembrie 2014 la 09:13 #

      Multumes Ioana pentru aprecieri. Sper ca ai gasit ardei si ca ti-a placut tocanita. Te pup dulceeeeee!

Lasă un răspuns

