Prajitura cu piersici si prune

16 Aug

Este sezonul piersicilor si al prunelor si de aceea m-am gandit sa prepar o prajitura cu ambele fructe. Am folosit tava mea termorezistenta achizitionata de pe http://www.yena.ro/tava-yena-friptura-cozonac. In aceasta tava am preparat si niste vinete umplute delicioase, reteta pe care o sa o postez curand.

IMG_0049
Ce ai nevoie
7 oua
1 ½ cana zahar
1 pachet de unt
450 ml iaurt
2 cani faina
1 pliculet praf de copt
coaja de la o lamaie
1 praf de sare
10 prune
3 piersici

Cum prepari
Mai intai, am batut albusurile spuma tare cu un praf de sare. Am adaugat zaharul si am batut pana a devenit o bezea lucioasa. Am adaugat coaja de lamaie si am omogenizat.
Separat, am mixat galbenusurile cu iaurtul si untul moale si le-am adaugat treptat peste albusuri. Am pus faina cernuta cu praful de copt si am amestecat usor, de jos in sus, cu o lingura de lemn.

IMG_0025

IMG_0026
Am turnat aluatul intr-o tava termorezistenta unsa si tapetata si am asezat deasupra prunele taiate in doua si felii de piersici.

IMG_0027

IMG_0029

Am introdus tava in cuptorul preincalzit pana s-a rumenit frumos deasupra. O sa vezi ca prunele se vor lasa la fund si feliile de piersici, fiind mai usoare, vor ramane deasupra. Am lasat-o sa se raceasca, am presarat-o cu zahar pudra si am servit-o taiata bucati.

IMG_0031

IMG_0034

6 Răspunsuri to “Prajitura cu piersici si prune”

  1. Lubita 17 August 2013 la 13:04 #

    Mmmm,ce frumos arata si ce buna trebuie sa fie…..si aromata si dulce acrisoara,asa cum imi place mie!!
    Pup Mariana si o zi linistita!!

  2. anca 19 August 2013 la 11:32 #

    MULTUMIM …..SE FACE CAT DE CURAND!
    URARI DE BINE SI SANATATE!

  3. Lubita 23 August 2013 la 16:48 #

    Heeei,e cineva pe aici???ce se intampla cu tine Mariana??esti in concediu??oriunde ai fi,sper sa fie bine!!!

    • retetelemarianei 26 August 2013 la 08:05 #

      Buna Lubita. Da, am fost in concediu. Gata, am revenit cu forte proaspete. Te pup

  4. DiaMar bucataria galbena 25 August 2013 la 20:21 #

    O bunatate de prajitura,si arata si foarte bine!

  5. Dea 26 August 2013 la 08:14 #

    Foarte bine arata si buna!!

Lasă un răspuns

