Paste cu fructe de mare

16 Aug

Am primit de la prietenii mei de la Angelli un pachet cu trei aperitive: Orange Bitter, Cherry Pink si Fructe de Padure si am fost foarte incantata. Sunt delicioase, fine… Cum niste prietenii si-au anuntat vizita intr-o seara, mi-am zis ca am cu ce sa-i servesc. Dar trebuia sa le pregatesc si ceva de mancare rapid. Am stat si m-am gandit si cum aveam o punga cu cocktail de fructe de mare in congelator, gata, am gasit, prepar spaghete. O mancare usoara si la fel de fina ca si aperitivele de la Angelli. Cel mai indicat aperitiv la acest fel de mancare a fost Cherry Pink, dar nici celelalte doua nu au scapat negustate. Adevarul este ca nu le poti rezista. Era sa uit, am preparat cu Orange Bitter si un cocktail cu Martini, pe care o sa-l postez si pe el pe blog cat de curand. A iesit senzational!

 

IMG_0017 mica

IMG_0009 mica
Ce-ti trebuie
1 pachet spaghete
500 g cocktail fructe de mare
6 roşii potrivite
100 ml vin alb
1 legătură pătrunjel
1 ardei iute
1 lingura pasta de tomate
3-4 catei de usturoi
3 linguri ulei de masline
sare
piper

Cum prepari
1. Am pus apa la fiert cu o lingurita de sare pentru spaghete. Cand a dat in clocot, am adaugat spaghetele, le-am lasat 8 minute si le-am pus la scurs intr-o strecuratoare. Am curatat rosiile de coaja si le-am taiat cubulete.

img_1999
2. Am pus intr-o tigaie mai mare uleiul la incins, am adaugat usturoiul doar putin zdrobit cu lama unui cutit si patrunjelul tocat marunt. Am lasat un minut si am adaugat rosiile si ardeiul iute tocat. Intr-o alta tigaie am pus vinul si l-am dat in clocot pentru a iesi alcoolul.

img_1997

img_1998
3. Am lasat cateva minute rosiile sa fiarba pana s-a format un sos, am adaugat vinul, pasta de tomate si 100 ml de apa. Am condimentat cu sare si piper.

img_2000
4. Am pus fructele de mare pe care le-am decongelat si spalat foarte bine in prealabil. Am mai lasat pe foc 5-10 minute si am pus pastele. Am oprit focul, am amestecat bine si repede cu ele la masa.

img_2001

img_2002

img_2003
……………………………………………………………………………………………………
Era sa uit sa va mai spun ceva. Angelli si CRBL pregatesc Megapetrecerea verii! Cu aceasta ocazie s-a dat startul campaniei ’’Ai, ai, ie avem verde la Megapetrecere!’’ care se desfasoara in perioada 15 iunie – 30 septembrie 2013.

???????????
Produsele nou lansate cu acesta ocazie, Aperitivele Frizzante: Orange Bitter, Cherry Pink si Fructe de Padure sunt gata sa fie degustate si apreciate in zilele toride de vara, fie ca este vorba despre un picnic in aer liber, o petrecere spontana sau o iesire in oras.
Da drumul la distractie si cumpara oricare sticla de Angelli participanta in promotie* si trimite numarul bonului fiscal prin SMS la 1812 (numar cu tarif normal in Vodafone, Orange, Cosmote) sau online pe www.megapetrecerea.ro. Zilnic poti castiga invitatii duble la Megapetrecere, seturile Get the party started ( 1 sticla Orange Bitter/ 1 sticla Cherry Pink / 1 sticla Fructe de Padure, 1 frapiera, 1 tricou, 1 sapca, 5 perechi ochelari de soare) si nu in ultimul rand Megapetrecerea Ta, in data de 31 august 2013, cu tratament VIP de dimineata pana dimineata. Tu vii cu 4 prieteni, CRBL vine cu restul! Mr. Barman va pregati toata noaptea pahare cu arome fine tie si prietenilor tai pentru ca distractia sa dureze pana in zori! Il vei cunoaste pe PETRE si vei avea parte de surprize racoroase pentru ca toata noaptea o sa fie fierbinte! La sfarsitul campaniei, ai parte de un Extra Premiu, prin tragere la sorti. Iti prelungim vara si te trimitem in Creta cu persoana draga, pentru 4 zile.

Lasă un răspuns

