Chec cu dovlecel

12 Aug

Va spunem saptamana trecuta ca mi-am achizitionat mai multe vase termorezistente de pe http://www.yena.ro/tava-yena-cozonac. Ca un copil care are jucarii, trebuie sa le incerc pe toate si de aceasta data am pregatit doua checuri-aperitiv cu dovlecel. Sunt superincantata de aceste vase si vor urma si alte preparate gatite in ele.

IMG_0016
Ce ai nevoie
7 oua
500 g dovlecel ras
300 g branza de oaie rasa
450 ml iaurt
200 ml ulei
3 cani faina
2 pliculete praf de copt
1 legatura patrunjel verde
sare
piper

Cum prepari
Am curatat dovlecelul de coaja, l-am dat pe razatoarea mare, l-am presarat cu putina sare si l-am lasat 15 minute. Am mixat galbenusurile cu uleiul, am adaugat iaurtul, branza si am amestecat bine.

IMG_0001
Am adaugat faina cernuta cu praful de copt, am pus dovlecelul scurs de zeama, patrunjelul tocat marunt, am amestecat si la final am potrivit gustul cu sare si piper.

IMG_0002
La final am incorporat albusurile battue spuma tare.

IMG_0003

IMG_0004
Am turnat compozitia in doua tavi de cozonac termorezistente unse si tapetate si le-am introdus in cuptorul preincalzit pentru circa o ora, la foc mic. Trebuie sa fie frumos rumenit deasupra. Il poti servi rece, ca aperitiv.

IMG_0005

IMG_0007

IMG_0009

2 Răspunsuri to “Chec cu dovlecel”

  1. Lubita 12 August 2013 la 19:19 #

    Da Mariana,cunosc sentimentul!!si eu cand am ceva nou incerc imediat(cum am facut cu sabloanele pentru prajituri trimise de fata mea)
    Pup si o saptamana usoara!!

Lasă un răspuns

